קשר מכבי תל אביב, דור פרץ, חתם על חוזה חדש לשלוש שנים עם אופציה לעונה נוספת, ולא יושאל אלא יישאר חלק מהסגל של ג'ורדי קרויף, כפי שפורסם היום (שלישי) ב-ONE. השחקן, שהיה מבוקש במספר קבוצות בליגת העל, הבין כי הוא יקבל העונה דקות משחק רבות תחת המאמן ההולנדי והחליט להאריך את ההסכם שלו עם הצהובים אשר היה אמור להסתיים בתום העונה הנוכחית.

מאמן מכבי ת"א ג'ורדי קרויף אמר לאתר הרשמי: "לדור יש אישיות שאנחנו רוצים לראות במכבי ת"א. אנו שמחים כי דור האריך את החוזה במכבי ונוכל לראות אותו מתפתח כשחקן". הקשר בן ה-22, שגדל במחלקת הנוער, הוסיף: "אני שמח מאוד להאריך את החוזה במועדון בו גדלתי ובו אני רואה את עתידי. עכשיו נשאר רק לעבוד קשה ולעזור לקבוצה להשיג את כל מטרותיה".

צפו בעדכונים האחרונים מחלון העברות

בשל כך, מי שהושאל הוא אליאל פרץ. הקשר הצעיר יצא בהשאלה לבני יהודה, שם יחבור למרסלו, יונתן כהן, מתן חוזז ומאוויס צ'יבוטה. עם כל השלושה האחרונים, הוא גדל במחלקת הנוער הצהובה באחד השנתונים הטובים שלה בשנים האחרונות. בדומה לדור פרץ, גם אליאל פרץ חתם על הארכת חוזה בשנה אחת שתשאיר אותו במכבי ת"א עד לתום עונת 2019/20, והוא כמובן יצא לבני יהודה בהשאלה לעונה אחרי הארכת החוזה.

קרויף אמר לאתר הרשמי על כך: "אליאל הוא שחקן צעיר ומבטיח שיש לנו הרבה תקוות לגביו ולכן נעתרנו לבקשה שלו לצאת לשנת השאלה על מנת שישחק באופן סדיר. אנו מאמינים ששנת השאלה יכולה להועיל למכבי ולאליאל בטווח הקצר והארוך".

אליל פרץ הוסיף: "אני שמח על הארכת החוזה ויוצא לשנת התחשלות, במטרה לצבור דקות משחק ולהוכיח את עצמי על מנת שאחזור שחקן טוב יותר בקיץ הבא. אני מאחל למכבי ת"א בהצלחה בעונה הקרובה ומקווה שיגשימו את כל המטרות שהציבו לעצמם"

אליאל פרץ. האריך חוזה במכבי ת"א (דוברות בני יהודה) אליאל פרץ. האריך חוזה במכבי ת"א (דוברות בני יהודה)

בנוסף, המגן השמאלי מתן בלטקסה ניסה לצאת בהשאלה וניהל שיחות עם בית”ר ת”א/רמלה, אך הן החלו מאוחר מדי והוא יישאר במכבי ת”א עד ינואר. בכך הסגל הצהוב נסגר אחרי ששגיב יחזקאל (ק"ש) ושון גולדברג (בית"ר ירושלים) הושאלו אתמול. כמו כן, מספר קבוצות הביעו עניין בחביב אוחיון, גם מליגת העל וגם מהלאומית אך הוחלט לא לקחת סיכון עם השוער שמחלים מפציעה בגבו והוא נשאר במכבי ת”א לפחות עד ינואר, אז הוא עשוי לצאת בהשאלה. בנוסף, בית”ר ת”א\רמלה לא הספיקה להעביר בזמן את גאל מרגוליס. לאחר בדיקת עו”ד, עולה כי ההתאחדות כן צפויה לשאר לבסוף את המעבר שכן השחקן אינו חתום על הסכם מחייב מול הצהובים לעונה הנוכחית ואף נגרע ממאגר שחקניה.

האופציה היחידה שהייתה לשינוי בסגל הייתה בגזרת אדי גוטליב, אותו גורמים במכבי ת"א חשבו לרכוש מהפועל ת"א ומיד להשאילו כדי לקבל זכות ראשונים על שחקן מהקבוצה אליה יושאל. אחת האופציות שעלו הייתה שמכבי ת"א תשתמש בגוטליב כדי לקבל אופציה על גדי קינדה ממ.ס. אשדוד שמחפשת להתחזק בבלם. אחרי שיחות בין הצדדים, לא תהיה עסקה לגבי הבלם. הסיבה: ג’ורדי קרויף הבהיר כי הוא לא מעוניין בשחקן כחלק מהסגל ואף ניסיון להגיע למתווה סיבובי, לא צלח.

סולומון מול קינדה (נעם מורנו)סולומון מול קינדה (נעם מורנו)

בנושא אחר. מאמן מכבי ת"א, ג'ורדי קרויף, אמר לאתר הרשמי על השאלתו של שון גולדברג לבית"ר ירושלים: "שון הוא שחקן שכל מאמן רוצה אצלו בסגל ולכן היה לא קל לתת לו לצאת לעונת השאלה. אנחנו מבינים את הרצון של שון לשחק ולכן אנחנו מאחלים לו בהצלחה ומקווים לקבל בקיץ הבא שחקן טוב יותר".

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה