נגמר הסרט. לאחר המקרה החמור אמש (שבת), כאשר זרק את סרט הקפטן במהלך ההפסד המביך לנבחרת מקדוניה (1:0) באצטדיון סמי עופר, ערן זהבי, קפטן הנבחרת עד אתמול, הודיע הערב על פרישה מפתיעה מהמדים הלאומיים. רגע לפני שהמריאו לאיטליה, לקראת המשחק מול האזורי ברג’ו אמליה ביום שלישי, שחקני הנבחרת קיבלו את הודעת הפרישה של ערן זהבי ואחד מהם הגיב בפליאה ואמר: "מהלך מפתיע מאוד”.

“שלום לכולם, ברצוני להתנצל בפני כל הקהל שתומך בי, הילדים שמעריצים אותי, ההורים שלהם, לכל מי שמפרגן לי ויודע כמה קשה אני עובד בשביל להצליח”, כתב זהבי בחשבון האינסטגרם שלו. “לכל מי ששופט אותי על פי ההצלחות שלי ולא על פי חשבון הבנק שלי, לכל מי שמבין איך אני מתרגש כשאני רואה את דגלי ישראל ביציע במשחקי הליגה בסין, עד כמה אני גאה להיות באירוע עם שגרירי ישראל וסין ולייצג את המדינה שלי בכל מקום ובכל דרך. למרכז פרס לשלום ולילדים שכפופים למרכז בו אני משמש שגריר שלום. לכל מי שאוהד אותי וגם למי שלא, אבל יודע לכבד אותי כספורטאי. ולבסוף לחבריי השחקנים וצוות האימון.

"ערן טעה, נבוא לתת את המקסימום"

“טעיתי ואני מתנצל. בסופו של יום אני בן אדם שמתרגש, לוקח ללב, נעלב, וכן גם טועה לפעמים, כמו כולנו. לאחר יום של מחשבות ארוכות, שיחות עם משפחתי והאנשים שמלווים אותי לאורך הקריירה, ברצוני לחסוך לכולכם את כל הוועדות, הפרשנויות, הטורים ומשפטי השדה שכולם עושים לי. החלטתי ללכת עם האמת שלי ומה שאני מרגיש לנכון, חשוב לי שיידעו שתמיד נתתי את כולי לנבחרת, אני רוצה להודיע על פרישה מהנבחרת! תודה על ההזדמנות ללבוש את המדים, תודה על ההזדמנות להיות קפטן נבחרת ישראל, תודה על הכל ומאחל לנבחרת הצלחה בהמשך מכל הלב”.

הפוסט של ערן זהבי (צילום מסך אינסטגרם)הפוסט של ערן זהבי (צילום מסך אינסטגרם)

זהבי סיים את הקריירה הבינלאומית עם שישה שערים ב-39 הופעות, כאשר האחרון היה בנובמבר ב-0:3 על אלבניה. על אדמת ישראל, הוא כבש בפעם האחרונה מול אנדורה ב-2015. בקמפיין הנוכחי, מוקדמות מונדיאל 2018, רשם 504 דקות בשבע הופעות.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה