הפועל חיפה עומדת בפני זעזוע ראשון העונה ובזמן שמעמדו של המאמן אלי כהן מעורער מתמיד בעקבות אי הסכמות בינו ובין הבעלים, יואב כץ, יתכן ובקרוב ימונה מאמן חדש לקבוצה, אחד שכבר עבד בעבר במועדון – ניר קלינגר. 

ל-ONE נודע היום (ראשון) לראשונה כי אם כהן יפוטר מהפועל חיפה, מי שאמור לתפוס את מקומו הוא לא אחר מאשר ניר קלינגר, כיום המנהל המקצועי של מכבי שעריים בליגה הלאומית, ובעבר גם מאמנה של הפועל חיפה (2012/13).

ניר קלינגר (אחמד מוררה)ניר קלינגר (אחמד מוררה)

קלינגר אמר למקורביו: “קיבלתי הצעה רשמית אבל אני מתלבט אם להגיד ‘כן’ ליואב כץ בעקבות העבודה שלי בתקשורת ובשעריים”.

הבלאגן בהפועל חיפה: יואב כץ נגד אלי כהן

יואב כץ לא אהב בתקופה האחרונה את התנהלותו ואת התבטאויותיו של המאמן אלי כהן. כזכור, כהן התעמת עם אחד מהקפטנים, אושרי רואש, ואף השעה אותו. כמו כן, הבעלים שוקל לפטר את אלי כהן לאור הדברים שאמר בסיום המשחק מול עירוני קריית שמונה כאשר טען בין היתר שהפועל חיפה זה מקום שקשה לעבוד. הטענות הרתיחו את כץ ששוקל לבצע זעזוע בעמדת המאמן. כץ אמר: "אפשר לשאול כל מאמן, והוא יגיד שהפועל חיפה זה גן עדן למאמנים. אני רוצה שמי שיגיע לאימוני הקבוצה יעשה את זה עם חיוך".

יואב כץ (אחמד מוררה)יואב כץ (אחמד מוררה)

ניר קלינגר: מהאליפות עם מכבי ת”א ועד התפקיד בשעריים

רגעי השיא של ניר קלינגר כמאמן היו בעשור הקודם, אז זכה באליפות עם מכבי ת”א (2002/03) והעלה את המועדון לראשונה לליגת האלופות (2004/05). לפני כשנה מונה לתפקיד המנהל המקצועי של מכבי שעריים ולפני כשבועיים החל לאייש את עמדת המאמן בעקבות פיטוריו של אלי מחפוד. עם הפועל חיפה זכה בגביע הטוטו ועם שעריים זכה בגביע הטוטו של הליגה הלאומית. בין הקבוצות בהן אימן: בית”ר באר שבע, פראלימני, א.א.ק לרנקה, א.א.ל לימסול, פאפוס, ניה סלאמינה, (קפריסין), הפועל באר שבע ו.מ.ס. אשדוד.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה