פרסום ראשון: גראסהופרס, קבוצתו השווייצרית של מונס דאבור, פנתה בימים האחרונים לעירוני קריית שמונה והתעניינה באפשרות לרכוש את הקשר אופיר מזרחי. הקשר הצעיר נחשב לכישרון גדול בקבוצה הצפונית והביצועים שלו בליגת העל צדו את עיניהם של השווייצרים.

בעלי עירוני קריית שמונה, איזי שירצקי, אישר את הפרטים ל-ONE ואמר: "גראסהופרס אכן פנו אלינו לגבי אופיר אבל אני לא משחרר שחקנים שאין להם סעיף שחרור. אם לשיר צדק לא הייתה אפשרות לעזוב, הייתי משאיר גם אותו".

מכבי תתאפק: ק"ש מנצחת את מכבי פ"ת

בכר: אפשר, אולי, לפנטז על הצמרת

בסיום המפגש בצפון התחוללה תקרית חמה בין יואכים מונונגה לברק בכר. השחקנים הצליחו להפריד בין הניצים ומנעו עימות. בסיום המפגש אמר מאמן המנצחת, ברק בכר: "ידענו שלא יהיה לנו קל כי שיחקנו מול קבוצה טקטית, שעושה חיים קשים לכולם. לשמחתי שיחקנו בסבלנות ובעירנות". בנוגע לתקרית הוסיף: "הלכתי להפריד כי הוא היה על סף מהלומות עם עאהד עזאם".

איזי שירצקי. הכוכב שלו בדרך לשווייץ? (רדאד ג´בארה)
איזי שירצקי. הכוכב שלו בדרך לשווייץ? (רדאד ג´בארה)
 

בכר התייחס לתוצאה העדיפה עליו ביום שני הקרוב, במפגש בין הפועל באר שבע למכבי תל אביב: "יש לנו עניין במשחק הזה אבל אפשר להגיד שכל תוצאה טובה לנו".

ברק בכר ויואכים מונונגה מתווכחים (עמית מצפה)
ברק בכר ויואכים מונונגה מתווכחים (עמית מצפה)
 

רן בן שמעון הצטער בעיקר על החוד הקהה שלו: "היו לנו הזדמנות לגמור את המשחק וגם בחצי השני הגיע לנו פנדל של מאה אחוזים ולא נשרק לנו. תוכנית המשחק שלנו עבדה ורצינו להבקיע במתפרצת. זה מרגיז כי השחקנים נתנו את כל מה שיש להם ואני מרוצה מהם".

בן שמעון. הודה בטעות בנוגע לחילוף המוקדם (עמית מצפה)
בן שמעון. הודה בטעות בנוגע לחילוף המוקדם (עמית מצפה)
 

מאמן המלאבסים הוסיף: "כל עוד אני במועדון אני לא אדבר על קיפוח. אנחנו צריכים לעשות את העבודה שלנו והמשחק הוכרע לא בגלל השופט", לגבי החלפתו של ליאור ברטקובסקי סיכם: "זה היה חילוף מקצועי ולא באשמת השחקן. אמרתי לליאור שאני הכשלתי אותו, זה לא המיקום שלו ואני לא אוהב לעשות את זה לשחקנים".

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה