ניצחון ענק לצרכני המונדיאל - עד כה רק 1500 חבילות בסכום של 492 שקלים נמכרו לפתיחת שידורי הגביע העולמי. חברת צ'רלטון, בעלת הזיכיון לשידורי המונדיאל, מתמודדת עם חרם צרכנים שטרם קם בישראל, בעקבות החלטת הציבור שלא לרכוש את החבילות למונדיאל בסכום הגבוה - 492 שקלים. דווקא ציבור חובבי הספורט בישראל מצליח עד כה לבצע את חרם הצרכנים הראשון מסוגו בישראל. ולאחר שהתאחד ביחד ב-ONE בחתימה על העצומה, כפי שעשו 174 אלף גולשים, מצליח להתאפק מלהזמין את חבילות המונדיאל.היכנסו לאיזור המיוחד וחיתמו על עצומת ONE"תמונת מצב מדאיגה" לחץ כבד מורגש בצ'רלטון בעקבות המספרים הנמוכים או כפי שמגדירים בכבלים ובלווין: "מספרים מזעריים, עצומת ONE הצליחה ועובדת חזק. בכבלים ובלווין בקושי נמכרו 1500 חבילות בסכום של 492 שקלים. זו תמונת המצב שמדאיגה אותנו מאוד, ובפרט את הזכיינית צ'רלטון". הצפי המקורי של חברת צ'רלטון, עמד על כ-200 אלף הזמנות, שהיו מאפשרות הכנסה של כ-100 מיליון שקל. כעת, בצ'רלטון מתלבטים מה עליהם לעשות. מצד אחד, תמורת ההוזלה הם רוצים לקבל מהממשלה וממשרד האוצר הטבות כספיות בשווי מיליוני שקלים. מצד שני, ללא הורדת המחיר באופן משמעותי, הציבור לא מזמין את החבילות. הזכיינית, למעשה, נקלעה למבוי סתום.מבוי סתום בדיוני הצוות המצומצם ל-ONE נודע שחבר הכנסת, גלעד ארדן, נמצא בחוסר ודאות. היום הוא היה אמור להגיש את המסקנות של הצוות המצומצם שבראשו הוא עומד, כפי שנקבע בשבוע שעבר בוועדת הכלכלה. שר האוצר הירשזון נוטה שלא להחזיר לו טלפונים. במשרד האוצר לא מתייחסים אליו ורעיונות להציל את המצב אין. יחד עם זאת, ארדן שומע תלונות של yes ,HOT וצ'רלטון החוששים ממשבר כלכלי, ומחרם צרכנים, ונבדקת אפשרות להוזיל את החבילה מחוסר ברירה.היכנסו לאיזור המיוחד, וחיתמו על עצומת ONEהגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה