בבקרה התקציבית מתחילים לאבד סבלנות עם בעלי מכבי נתניה, אלי שגב, שהבטיח כי יעביר מיליון ש"ח בשתי פעימות עד יום שני הקרוב, וזאת על מנת להימנע מחילוט הערבויות שלו באנגליה. שגב היה אמור להעביר כבר בשבוע שעבר 600 אלף ש"ח ועוד 400 אלף ש"ח השבוע.

אולם למרות שהוא טוען שהעביר את הכספים, הם לא נכנסו לחשבון הבנק של מכבי נתניה. בשל כך, בבקרה החליטו לתת לשגב הארכה אחרונה, עד ליום שני הקרוב אך אם גם אז לא יועבר הכסף, יתחילו לנקוט שם בסנקציות נגדו.

אחת מהן תהיה חילוט הערבויות מאנגליה לטובת העברת הכספים לנתניה שלא שילמה את משכורות נובמבר ובמצב הקיים גם לא תוכל לשלם את משכורות דצמבר.

סנקציה נוספת, תהיה הוצאת צו עיכוב יציאה מהארץ. המשמעות היא שאם שגב יחזור לישראל, הוא לא יוכל לצאת ממנה לצורך עסקיו.במקביל, בנתניה מחכים לשני חבלי הצלה נוספים.

רועי דניאל (רדאד ג´בארה)
רועי דניאל. עדיין ממתינים לכסף (רדאד ג´בארה)
 

הראשון אמור להגיע עד ה-18 בינואר, בדמות כספי העירייה. אתמול הייתה ישיבת מועצה ובה ביקשו להקדים את העברת הכספים למועדון באופן חריג לפני הזמן הרגיל (פברואר-מארס). הייתה נכונות מצד העירייה לסגור את הנושא עוד אתמול, אולם במקרים שדורשים אישור מעכשיו לעכשיו, זקוקה מועצת העירייה להסכמה מצד כל חבריה.

אחד מאותם חברי מועצה התנגד וביקש ללמוד את הנושא. לכן, בשבוע הבא מועצת העירייה תתכנס שוב ואז היא אמורה לאשר את הקדמת העברת הכספים, וההערכה היא שעד ה-18 בינואר הכסף ייכנס לחשבון הבנק של מכבי נתניה וישמש לטובת תשלום משכורת נובמבר.

חבל הצלה שני יהיה מכירת לארי קאיודה. מבחינת נתניה, אין סיטואציה בה החלוץ הניגרי לא יימכר בינואר. אם יצליחו למכור אותו כבר החודש, יהיה להם כסף לשלם גם את משכורות דצמבר וינואר ללא בעיה.

קאיודה כועס אחרי פסילת השער  (רדאד ג´בארה)
קאיודה. חייב להימכר כבר בינואר (רדאד ג´בארה)
 

כזכור, אמש ירדה גנט הבלגית מהאופציה של קאיודה ובחרה להחתים חלוץ ניגרי צעיר אחר, מוזס דאדי. כמו כן, בנתניה לא יעמדו בדרכו של אף שחקן בחלון ההעברות הנוכחי. כל שחקן אשר ירגיש שבאפשרותו לעבור למקום טוב יותר ויבקש לעזוב, יקבל שחרור ולכן במצב הנוכחי למעשה כל שחקני נתניה על המדף.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה