הפועל אילת מחפשת לברוח מהחלק התחתון של הטבלה ולשפר את מאזנה בליגה ולשם כך במועדון הדרומי החתימו הערב (ראשון) את הסנטר האמריקאי ווילי ריד (24, 2.08) כך נודע ל-ONE לראשונה.

ריד, בוגר מכללת סנט לואיס, שוחרר בשבוע שעבר מהמחנה הסופי של הברוקלין נטס וינחת מחר בישראל במטרה לעזור לקבוצה שרשמה ניצחון אחד בלבד מפתיחת העונה וארבעה הפסדים.

הסנטר נדד בשנתיים האחרונות בליגת הפיתוח האמריקאית כאשר בין לבין חתם על חוזים זמניים עם ממפיס וסקרמנטו מה-NBA. בעונה החולפת רשם 44 משחקים עבור ספרינגפילד בהם העמיד ממוצעים של 14.8 נקודות וסיים חמישי ב-D-League בכדורים חוזרים עם 10.1 למשחק לצד 1.6 חסימות. 

 הסנטר, ששיחק שיחק שבעה משחקים נוספים במדי רינו אשתקד בשורותיה סיפק 12.4 נקודות, 7.9 ריבאונדים ו-2.3 חסימות בממוצע, הינו שחקן בעל מוטת ידיים ארוכה מאוד עם יכולת התמצאות טובה באיזור הצבע, משחק מגוון בלואו-פוסט וטאץ' רך באיזור הטבעת. 

מי שיעזוב את קבוצתו של דן שמיר בתום המשחק הערב מול אשדוד הוא הסנטר האמריקאי שון אוונס (2.03, 26). מאז טרום העונה באילת לא השתכנעו מיכולתו של אוונס ואף בדקו את מועמדותו של אדריאן אוטר שלא הבשילה לכדי חתימה. אוונס רשם ממוצעים מרשימים בליגה עם 10.5 נקודות ו-9.3 ריבאונדים ב-20 דקות בממוצע בארבעה משחקים.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה