חלוצה של רומא, פרנצ'סקו טוטי, לא חסך בביקורת על השיפוט בהפסד אמש (ראשון) 3:2 ליובנטוס במשחק העונה הראשון בסריה א'. השופט ג'יאנלוקה רוקי שרק לשלושה פנדלים בסך הכל במחצית הראשונה, שניים מהם ליובה.

מאמן רומא, רודי גארסיה, נשלח ליציעים לאחר שהוענק פנדל לא מוצדק לאלופה בדקה ה-27, אותו  קרלוס טבס ניצל היטב. מאוחר יותר במחצית טבס כבש שער נוסף בפנדל, לאחר שרוקי הצביע על הנקודה הלבנה כאשר מיראלם פיאניץ' הכשיל את פול פוגבה, אך ההילוכים החוזרים לא רק הראו מגע מינימאלי, אלה גם שהעבירה הייתה מחוץ לרחבה.

טוטי לא התאפק לאחר ההפסד המאכזב והגיב בהתאם: "זה פספוס ענק אחרי הופעה טובה שלנו", הכוכב אמר לתקשורת האיטלקית. "הגענו לטורינו כדי לשחק את המשחק שלנו, אבל ראיתם את מה שקרה ואת מי שהשפיע על המשחק".

"במשך שנים אותן תקריות ישנות קורות פעם אחר פעם. אני לא יודע אם אנחנו נוצחנו על ידי השופטים, אבל אנחנו בהחלט לא נוצחנו על ידי יובנטוס", קבע הנסיך.

פרנצ´סקו טוטי מול לאונרדו בונוצ´י (רויטרס)
פרנצ´סקו טוטי. מתוסכל מההפסד (רויטרס)
 

"כן, אנחנו כועסים, אבל גם מודעים לכך שאנחנו קבוצה מצוינת וחייבים להרים מייד את הראש שלנו. זה היה משחק מאוד חשוב עבורנו, אבל ליובנטוס צריכה להיות ליגה משלהם, המטרה מקדשת את אמצעים והם תמיד מנצחים", הודה כוכב רומא.

"האם אנחנו חוזרים לאותן ספקות? אני לא היחיד שאומר את זה, אלה הם דברים שכולם באיטליה צריכים לדון עליהם. עם יובנטוס כאשר יש ספק כלשהו, זה תמיד פנדל. אני חייב לעצור עכשיו, אם אמשיך לדבר אז אני אקבל עונש השעיה", סיים טוטי.

מנגד, המנהל הספורטיבי של יובנטוס ג'וזפה מורטה, ירה בחזרה על דבריו של טוטי והרגיש שכוכבה של רומא חצה קו אדום עם דבריו, ומאמין שהניצחון הגיע לאלופה בצדק.

טבס מול מייקון ומנולאס (רויטרס)
טבס. נהנה משני פנדלים (רויטרס)
 

"יש לי כבוד רב לטוטי כשחקן. זה מובן שהוא כועס על התוצאה, אבל מה שהוא אמר היה בלתי מתקבל על הדעת", מורטה אמר לכתבים. "בעבר יובה נאלצה לשאת בנטל על טעויות של אחרים, אבל כאשר הקבוצה ניצחה זה היה באופן לגיטמי וראוי מנקודת מבט של קבוצות כדורגל".

"בכל עונה יובנטוס מואשמות כזוכה ליחס מועדף במצבים מפוקפקים או לא ברורים. כשזכינו אתמול בפנדל זה הזכיר לי את המשחק מול רומא בטורינו. באותה השנה רומא קיבלה את ההחלטה והשנה הגיע התור שלנו לקבל את הפנדל", סיכם מורטה.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה