החוויה האולימפית יוצאת בקמפיין פרסום ראשון מבית היוצר של משרד הפרסום 'בורודה קפלן' מקבוצת אדלר חומסקי, בתקציב של 500 אלף שקלים, תחת הכותרת: "הקיץ לוקחים את המשפחה לאולימפיאדה". הסיסמא שתלווה את הקמפיין היא: "החוויה האולימפית, חוויה שווה זהב".  החוויה האולימפית הוקמה על-ידי הוועד האולימפי בישראל במטרה להנחיל את הערכים האולימפיים בקרב המבקרים. מדובר בחוויה אינטראקטיבית ורב חושית המיועדת לכל המשפחה.

המבקרים נלקחים למסע בן חמש טבעות אל רגעי השיא של המשחקים האולימפיים ואל הרוח האולימפית של מצוינות, כוח רצון, התמדה ושאיפה מתמדת להגיע מהר יותר, גבוה יותר וחזק יותר. כ-15 מיליון שקלים הושקעו בהקמת מתקני החוויה האולימפית.

המסלול בן חמש הטבעות מועבר באמצעים טכנולוגיים חדשניים בתוך אולמות ייחודיים. טבעת התהילה מוקדשת ברגעי השיא הגדולים ביותר בתולדות המשחקים האולימפיים.

הטבעת ההיסטורית מהווה מסע אל תחילת המשחקים האולימפיים ביוון העתיקה ואל פריס של סוף המאה ה-19, עם חידושם בעידן המודרני.

בטבעת הישראלים פוגשים המבקרים פנים אל פנים את המדליסטים האולימפיים הישראלים יעל ארד, אורן סמדג'ה, גל פרידמן, אריק זאבי, מיכאל קלגנוב ושחר צוברי, ועדים לסיפורה האישי של אסתר רוט-שחמורוב, כלת פרס ישראל האתלטית, בהנצחת י"א חללי מינכן, אסון הספורטאים הישראלים במשחקי 1972.

אריק זאבי בחוויה האולימפית (דרור עינב)
אריק זאבי בחוויה האולימפית (דרור עינב)
 

בטבעת הבינלאומית מקבלים המבקרים תחושה של רוח החוויה האולימפית העולמית ובטבעת ההתנסות טועמים מחיי הספורטאים תוך שימוש בעמדות זינוק, כוח, סיבולת, ריכוז וחידונים אינטראקטיביים.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה