קוקה-קולה ישראל, יוצאת בפעילות ענק חוויתית, למותג קוקה-קולה ZERO, במסגרתה יבחרו 10 אנשים בעלי ייחוד או כישרון, אשר יצאו למסע חוצה מדינות ויזכו לחוויה של פעם בחיים.

להשתתפות לחצו כאן

המעוניינים להצטרף למסע יכנסו למיני-סייט COCA-COLAZERO.CO.IL, יורידו את האפליקציה, יעלו תמונות ויענו על שאלות המתארות את אופיים הייחודי וסגנון חייהם, המערכת תהפוך את הנתונים לסרטון פרסונלי מדליק, שיעלה לגלריה בה תתבצע בחירת הזוכים.

במקביל, יוצבו עמדות ממוחשבות בעשרה קמפוסים נבחרים ברחבי הארץ. גם שם יוכלו להגיש הסטודנטים מועמדות ולהגדיל את סיכוייהם להיכנס לנבחרת של קוקה-קולה ZERO.

מתוך כל המשתתפים שיגישו סרטי מועמדות, יבחרו 20 שיגיעו לשלב אודישן ייחודי, משחק משימות אורבני, מתוכם תבחר הנבחרת למסע.

נבחרת URBAN EXPERIENCE תצא לדרך בין התאריכים 6-11 בנובמבר למסע ללא גבולות, חוצה מדינות, לונדון, רוטרדאם וברלין.

המסע יכלול עשרות חוויות, החל מביקור במטבחו של השף, ג'ימי אוליבר, בילוי במועדונים הטרנדים בלונדון; סדנת גרפיטי עם אמן מפורסם, מרוץ סירות בנמל רוטרדאם, סדנאות מקוריות ואישיות עם האומנים המובילים בתחומם, דוגמת סדנת ריקודי "היפ הופ" על גגות רוטרדאם, סדנת DJ במועדון "Tube Station" המפורסם בברלין וסדנת עיצוב סניקרס אישי, ביקור במוקדי הבילוי הנחשקים ביותר שיש לאירופה להציע ועוד אטרקציות שוות

להשתתפות לחצו כאן
 

את המסע יעברו הזוכים ב-ROCK STAR BUS – אוטובוס אמנים המשמש את להקות הרוק הגדולות ביותר.

מנהלת מותג קוקה-קולה ZERO, אורלי פלקס מסרה: "אנו גאים לצאת במהלך צרכני, עוצמתי, ראשון מסוגו בישראל, המציע חוויה חד פעמית-אורבנית וחוצה גבולות לקהל המיוחד של קוקה-קולה ZERO".

"אנו מחפשים אנשים אשר מייצגים נאמנה את המסר המותגי I 'm A ZERO ומתחברים לערכי המותג: נועזות, חדשנות וייחודיות. אנשים אלו יזכו למסע ההרפתקאות של פעם בחיים". להשתתפות לחצו כאן
            

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה