קבוצת NBC Sports בחרה בחברת אינוביד (Innovid) הישראלית לניהול הפרסומים במהלך שידורי אולימפיאדת טוקיו. הקבוצה צפויה לשדר במהלך המשחקים האולימפיים כ-7000 שעות של שידורים חיים, באמצעות NBC Olympic לעשרות מיליוני צופים בארצות הברית. היקף הפרסומות של שידורי האולימפיאדה ברשת זו מוערך ב-1.2 מיליארד דולר.
חברת Innovid מפתחת ומנהלת את הפלטפורמה העצמאית הגדולה בעולם להגשת ומדידת פרסומות דיגיטליות בטלוויזיות חכמות. היא מעניקה למפרסמים יתרונות של קבלת נתוני חשיפה ואפקטיביות של הקמפיין בזמן אמת, כך שאפשר לשנות ולהתאים תכנים וקהלים בטווח קצר ביותר. הכלים האוטומטיים של הפלטפורמה מצמצמים את הצורך בניהול ומעקב אנושי על החשיפה, מקצרים ומדייקים את העבודה. המערכת מעודדת את הקריאייטיביות של אנשי הפרסום בכך שהיא מאפשרת לדוגמה להעלות פרסומות עם סיומות שונות, לבדוק באופן אינטראקטיבי את תגובות קהל הצופים ולהמשיך את הקמפיין בדרך האפקטיבית ביותר.
אינוביד פועלת בשוק הפרסום בטלוויזיה המוערך ב-200 מיליארד דולר ועובר כיום שינוי משמעותי, עם המעבר של צופי הטלוויזיה מצפייה בשידור מסורתי, לצפייה דרך טלוויזיות חכמות המחוברות לרשת האינטרנט. החברה משרתת היום 40% מתוך 200 המפרסמים הגדולים ביותר בארצות הברית ובין לקוחותיה: לוריאל, טויוטה, בנק אוף אמריקה, GSK ועוד. מספר הפרסומות המוגשות על ידי הפלטפורמה של אינוביד לטלוויזיות חכמות, גדל ביותר מ-70% מתחילת 2021 בהשוואה לתקופה המקבילה בשנה שעברה.
לדברי טל חלוזין, סמנכ"ל טכנולוגיות וממייסדי אינוביד, ההתקשרות בפרסום שידורי המשחקים האולימפיים בארה"ב, היא קפיצת מדרגה לאינוביד מבחינת היקפי העבודה, החשיפה והאינטנסיביות של השידורים הישירים. בעזרת הכלים שמציעה החברה מפרסמים יוכלו לתת פתרון קריאייטיבי מהיר להתרחשויות באולימפיאדה, כמו הגעת ספורטאים אמריקאים לשלבי הגמר, זכייה במדליות ועוד. ההתקשרות עם NBC היא הבעת אמון בכלים שפיתחה החברה ובערך המוסף למפרסמים.
אינוביד הוקמה בשנת 2008 על ידי צביקה נטר, טל חלוזין וצחי זיגדון, והיא מעסיקה כ-400 עובדים, מתוכם 90 בישראל והיתר בארצות הברית, ארגנטינה, אירופה, אוסטרליה, סינגפור ויפן. החברה הודיעה כי עד סוף השנה תהפוך לחברה ציבורית בבורסה לניירות ערך בארצות הברית לפי שווי מוערך של 1.3 מיליארד דולר.