עסקה חדשה וספונסר נוסף למנהלת הליגות בכדורגל. בפעם הראשונה בכדורגל העולמי: הסכם חסות חסר תקדים עם אחת מענקיות הטכנולוגיה הבין-לאומיות לליגת כדורגל. פלטפורמת הבידור טיקטוק תעניק חסות משנית לליגת ONE ZERO ובכך תעשה היסטוריה כשתפרוס את חסותה בפעם הראשונה על ליגת כדורגל. העסקה מוערכת בכ-1.5 מיליון ש”ח.
החסות של טיקטוק תבוא לידי ביטוי קודם כל ברשת החברתית. קבוצות ליגת ONE ZERO יחד עם המנהלת יתפעלו באופן שוטף חשבון טיקטוק (כ-15 חשבונות), יפיקו ויעלו תכנים בלעדיים, שיתופי פעולה עם משפיענים, שידורים חיים מאחורי הקלעים ועוד. בנוסף העסקה תכלול שילוט במגרשים, חסות על גבי הווסטים של השחקנים (בזמן חימום) ובמעמד הכדור.
מנהל פעילות התוכן של טיקטוק בישראל, אביעד רוזנבוים, אמר: "אנחנו גאים מאוד לשתף פעולה עם ליגת ONE ZERO, מותג הספורט המוביל בישראל. ספורט הוא תחום חשוב ביותר לטיקטוק, עם מיליארדי צפיות מסביב לעולם. עכשיו, לראשונה, לאוהדי הכדורגל הישראלים תינתן הצצה אל מאחורי הקלעים ולרגעים נדירים בחייהם של הספורטאים".
יו"ר מנהלת הליגות, ארז כלפון, הוסיף: "ההצטרפות של טיק טוק לנותני החסות של הכדורגל המקצועני היא חותמת נוספת להצלחה של האסטרטגיה אשר מיושמת בפעילות הדיגיטל של המנהלת והקבוצות בשנים האחרונות ומטרתה להפוך את הכדורגל הישראלי לדומיננטי ומשפיע. אנו שמחים שטיקטוק זיהו את הפוטנציאל הטמון בשיתוף פעולה זה, אני בטוח שיחד עם טיקטוק נמשיך להגדיל את קהל האוהדים שבא לאצטדיונים, צופה במשחקים ועוקב אחרי המנהלת וקבוצות הליגה ברשתות. מנהלת הליגות תמשיך לחזק כלכלית ומסחרית את ענף הכדורגל בישראל".