עמירם שחר ויוסי מאור, שעומדים בראש קבוצת הרכישה של הפועל חדרה ואליה ייכנסו החל מהקיץ הקרוב, החלו בצעדים ראשונים על מנת לקרב את הקהל אליהם ואל המועדון, ופתחו בקמפיין פרסומי לקראת המפגש הקרוב מול בית”ר ירושלים ביום שבת (19:50).

חברת Spot.io הישראלית, שהמייסד שלה הוא עמירם שחר, תרמה כ-500 חולצות אדומות עם לוגו החברה ותלביש את ילדי המועדון ביציעים במטרה לצבוע את היציע של חדרה באדום, במאבק החשוב על הכרטיס לפלייאוף העליון.

על מנת ליצור אווירה מיוחדת, ישולבו גם דגלים אדומים ולבנים שיונפו באצטדיון בנתניה בשבת, כאשר מדובר בצעדים ראשונים של הרוכשים החדשים על מנת להיכנס למועדון ולקרב את קהל האוהדים. בחדרה מקווים כי הדבר, בשילוב עם המטרה העליונה שהיא השגת הפלייאוף, תביא רבים ליציע מול בית”ר.

טורקיה: מביא הכדורים פרץ למגרש והציל שער
הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה