לאחר פתיחתו הרשמית של אצטדיון בלומפילד, חברת “היכלי הספורט” אשר מפעילה את האצטדיון תצא במכרז “ניימיג” על מנת למכור את השם המסחרי שלו ובכך להכניס סכום לא מבוטל כפי שמתבצע בהיכל “מנורה מבטחים” המשמש את קבוצת הכדורסל של מכבי תל אביב ואת נבחרת ישראל. לצורך השוואה, חברת מנורה משלמת כ-2.5 מיליון ש”ח בשנה.

לאחר פתיחת אצטדיון הכדורגל, תצא החברה למכרז וזאת כאשר היא בוחנת היטב מהו הסכום אשר היא יכולה לכוון אליו, אולם ייתכן ולא יהיה מדובר ב”מכירה מלאה”, שכן הנטייה היא עדיין לשמור על השם המיתולוגי. לצורך העניין ולדוגמה בלבד, אצטדיון “מנורה מבטחים על שם בלומפילד”. 

Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration -:-
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time 0:00
 
1x
פרסומת
מרגש: מתחילים לראות דשא בבלומפילד המחודש

חברת היכלי הספורט ביצעה עבודה כלכלית רחבה בנושא בחודשים האחרונים והגיעה למסקנה כי יש ביכולתה לדרוש סכום לא מבוטל על שמו של האצטדיון, מה שכמובן עוזר לתפעול שלו ולשמירה על הסטנדרטים הגבוהים אשר בלומפילד הציב לאורך השנים. 

צפו בתמונות העדכניות של כר הדשא מהבוקר:

הדשא באצטדיון בלומפילד (רז אמיר)הדשא באצטדיון בלומפילד (רז אמיר)
הדשא באצטדיון בלומפילד (רז אמיר)הדשא באצטדיון בלומפילד (רז אמיר)
הדשא באצטדיון בלומפילד (רז אמיר)הדשא באצטדיון בלומפילד (רז אמיר)
הדשא באצטדיון בלומפילד (רז אמיר)הדשא באצטדיון בלומפילד (רז אמיר)
הדשא באצטדיון בלומפילד (רז אמיר)הדשא באצטדיון בלומפילד (רז אמיר)
לכתבה זו התפרסמו 107 תגובות הוספת תגובה