ההתאחדות לכדורגל וחברת אלקטרה מוצרי צריכה, יצרנית, יבואנית ומשווקת מוצרי חשמל ומיזוג מהמובילות בישראל, חתמו על הסכם חסות רחב בסכום של למעלה מ-2 מיליון ש”ח.
ההסכם של אלקטרה עם ההתאחדות כולל "חסות זהב" לנבחרות ישראל בכדורגל (צעירה ובוגרת) במהלך קמפיין מוקדמות יורו 2020 ומשחקי מוקדמות מונדיאל 2022. כמו כן, תעניק החברה חסות לאיגוד השופטים לעונות 2018/19 ו-2019/20, כאשר לוגו אלקטרה מוצרי צריכה יופיע על גב חולצות השופטים במשחקי ליגת העל והלאומית, כמו גם במשחקי גביע המדינה.
משה זוארץ, יו"ר ההתאחדות, אמר לאחר הסיכום: "אני גאה על הבחירה של אלקטרה, חברה מובילה במשק הישראלי, לחבור אלינו ולקחת חלק משמעותי בפיתוח הכדורגל. אחת המטרות שהצבתי לעצמי היא להעמיק את הקשרים העסקיים, כמו גם החברתיים והערכיים, בין ההתאחדות, נבחרות ישראל ואיגוד השופטים לבין חברות מובילות במשק. אני חלק מהעולמות הללו כבר שנים רבות, וזה נראה לי חיבור נכון שתורם לשותפים במידה שווה ומעל לכל מסייע בפיתוח הענף בכל מקום בארץ, בכל רמה ובכל מגזר ומגדר”.
“אין לי ספק כי ההתאחדות ואלקטרה יאתרו את כל האפיקים בהם ניתן לשלב כוחות, יפנו לקהלים השונים ויהפכו את ההשתתפות של האוהדים במשחקי הנבחרות לחגיגה גדולה. הבחירה של אלקטרה בשותפות איתנו היא הבעת אמון בהתאחדות, באיגוד השופטים ובנבחרות, ומעל לכל בכדורגל כחול-לבן".
צביקה שווימר, מנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה, אמר: "אני שמח ומברך על המהלך. כחברה שערכי הליבה שלה הם ישראליות, מובילות וחדשנות, היה זה אך טבעי עבורנו להתחבר לענף הספורט המרכזי בישראל ובתוך כך לאיגוד השופטים שנמצא בפתחו של עידן חדש עם הטמעתה של טכנולוגיית ה-VAR החדשנית. אין לי כל ספק כי שיתוף הפעולה יסייע בעדנו להגביר את החשיפה לחברת אלקטרה בכלל ולמוצרי החשמל של המותג בפרט בקרב קהל אוהדי הספורט".
מעבר לכך, יפעלו הצדדים להדק את שיתוף הפעולה ולפתח אפיקים מגוונים לטובת מיצוי פוטנציאל ההתקשרות. הדגש בשותפות הוא על יצירת תוכן עבור שני הצדדים וקיום פעילות חווייתית במשחקי הגביע והנבחרות, כמו גם באירועים משמעותיים אחרים עבור ההתאחדות ואלקטרה.
רשימת נותני החסות של ההתאחדות לכדורגל כוללת את אלקטרה מוצרי צריכה, אלטשולר שחם, יוחננוף, פומה, טומי הילפיגר, רשת מלונות פתאל, צבר ספורט, מי עדן, משרד הכרטיסים לאן והטוטו.