אחרי שנכשלה במציאת מחליף ל-BMG (בנק גדול בברזיל) כספונסרית ראשית, סנטוס הברזילאית החלה למכור חסות לכל משחק בנפרד.
בניצחון הקבוצה 0:1 על פלמנגו התנוסס על חולצות הקבוצה שמה של הספונסרית החדשה, חברת האופטיקה אוטיקאס דיניס, ששילמה רק לאותו משחק.
מדובר באסטרטגיה חדשה עבור המועדון שגידל שניים מהשחקנים הגדולים ביותר בתולדות המשחק, פלה וניימאר. חברת שיווק מקומית היא זו שרקחה את הרעיון ותיווכה בעסקה.
מנהל השיווק בקבוצה, פרננדו מונטנייה מרוצה: "בנוסף ליצירת רווחים גדולים למועדון, הצעד יחזק את מערכת היחסים שלנו עם הלקוחות הפוטנציאלים בשוק, בתקווה שיהפכו לשותפים שלנו לטווח הארוך".