מנצ'סטר סיטי הבטיחה אמש (שישי) את הסכם השותפות האחרון של המועדון העונה, עם מותג הבירה הדרום אפריקאי, הנסה פילסנר. חברת הבירה שהושקה ב-1975 כחלופה לבירה בהירה, היא כיום אחת הבירות המובילות במדינתה.
כחלק מהשותפות, למותג הבירה יינתנו זכויות להפקת פרסומות טלוויזיה עם כמה מכוכביה של הסיטי, בנוסף ההסכם כולל פרסומת של שחקן מהמועדון האנגלי שתופיע בקמפיינים בכל רחבי המדינה.
זה גם יאפשר לאוהדי הקבוצה מדרום אפריקה, לצפות בשחקניו של מנואל פלגריני בפעולה באצטדיון האתיחאד, כחלק מהמבצע "כסף לא יכול לקנות חוויות".
המנהל המסחרי הראשי של הסיטי, טום גליק, אמר: "יש להנסה מערכת יחסים מיוחדת עם אוהדי הסיטי בדרום אפריקה והבירה היא חלק בלתי נפרד שלהם במהלך המשחקים, בפאבים ומקומות נוספים ברחבי המדינה במשך שנים רבות",
"החזון של מותג הבירה הוא לעורר אנשים כדי שישיגו את החלומות שלהם, וזה הופך אותם למתאימים בצורה מושלמת למנצ'סטר סיטי, ואנחנו מסתכלים קדימה כדי לעזור להם להשיג מטרה זו", קבע גליק.
|
אוהדי הסיטי מדרום אפריקה יגיעו לאתיחאד (רויטרס) |
|
|
"ביקרתי פעמיים בדרום אפריקה בסיורים של טרום העונה בשש השנים האחרונות, והתשוקה של המדינה ואהבה שלה למשחק היא ברורה לכל. אנחנו נהנים מתמיכה גדולה מאוהדים באזור ובאמצעות שותפות זו, שני הארגונים יוכלו כעת לספק חווית כדורגל יותר מרגשת עבור אוהדי סיטי והלקוחות של הנסה כאחד", סיים מנהלה המסחרי של הסיטי.
קנסני נובאנדה, המנהל הכללי של הנסה, הוסיף: "הבירה היא לחולמים שלא ישכחו מאיפה הם באים בלי קשר למה שהם משיגים. מנצ'סטר סיטי היא מועדון שמגלם את האמונה הזאת והוא מושרש היטב בקהילה. האפשרות שדרום אפריקאים יראו משחקים של הקבוצה המדהימה הזו היא חלום שהתגשם".