שיתוף פעולה מיוחד של רשת אגאדיר עם ענקית הספורט הגרמנית, אדידס, יצרו במסעדות רשת אגאדיר רוח ספורטיבית במיוחד; משחקי הטורניר מוקרנים על מסכי HD בסניפים השונים ברחבי הארץ ופרסים מחולקים ללקוחות בכל יום: ווזבזלות חדשניות, רעשני מונדיאל רשמיים, כובעים, מגבות, כדורי רגל איכותיים.
הנשים מוזמנות ליהנות ממשקה "קפירניה ריו דה ז'נרו" בטעמים ללא תשלום ותפריט מיוחד מוגש בכל מסעדות אגאדיר לאורך חודש המונדיאל. ברוח הספורט כך גם לטובת רוח האוהדים הצטרפו קרלסברג ואדידס לחגיגות בשיתוף פעולה בבניית תפריט האוכל שנבנה במיוחד עבור צופי המונדיאל.
התפריט המיוחד שנבנה לחודש המונדיאל כולל 4 ארוחות בטווח המחירים שנע בין 61 ש"ח ל-71 ₪; ארוחה נוספת היא ארוחת אדידס ב-79 ₪ שהיא ארוחה לספורטאים וכוללת ראשונה עיקרית ושתייה עם לחמנייה מקמח מלא/ללא גלוטן.
במקביל, חברו השתיים יחד גם לפעילות סושיאל, המתקיימת בעמוד הפייסבוק של ״אגאדיר״. במסגרת הפעילות מתבקשים הגולשים והגולשות להעלות תמונה עם פסים (סימן ההיכר הבונה את הלוגו של 2 המותגים), ומדי יום נהנים הגולשים מעשרות פרסים, החל מארוחות זוגיות במסעדה ועד נעליים, כובעים, חולצות נבחרות ועוד.
|
אגאדיר ואדידס |
|
|
מאות גולשים השתתפו בפעילות, ועשרות תמונות עולות בכל רגע נתון. הפרס הגדול שמחכה בסוף הפעילות הזו הוא אירוח VIP במסעדה בזמן גמר המונדיאל, ולבוש מכף רגל ועד ראש לגולש הזוכה ול-3 מחבריו. האסטרטגיה שהניעה את המותגים לעלות עם הפעילות הזו היא האמונה שכל גולש וגולשת הם השגרירים הכי טובים עבור המותגים, וערכו של תוכן גולשים בימים אלה גבוה הרבה יותר מנראות על גבי באנרים ופרסומות. בעוד שמותגים אחרים יורים את המסרים הפרסומיים שלהם על כל שטח פרסום פנוי, באדידס ואגאדיר מאמינים שכוח המוצרים שלהם הוא שיעשה רעש הרבה יותר גדול מזה שיכולה הייתה לעשות מודעה פרסומית. הגולשים והגולשות הם הבאנרים שלהם במונדיאל 2014.
https://www.facebook.com/agadirburger
רשת אגאדיר הוקמה לפני 17 שנה והיא מונה היום 11 סניפים ברחבי הארץ. בקרוב צפויים להיפתח עוד סניפים חדשים שיצטרפו לוותיקים שבחבורה בהם הסניף בהרצליה שיחגוג 12 שנים להקמתו. לפני מספר חודשים זכה ההמבורגר של אגאדיר למקום של כבוד בדירוג האתר הפופולארי הכלכלי "ביזנס אינסדייר" והוא דורג כאחד מבין עשרת ההמבורגרים הטובים בעולם. רשת אגאדיר דורגה ברשימת הכבוד לאור הגדלים השונים של ההמבורגרים אותם היא מציעה, לאור התוספות המגוונות ולאור התפתחות הרשת ב–15 השנים האחרונות.
|
אגאדיר ואדידס (מערכת ONE) |
|
|
אדידס היא נותנת החסות הרשמית משחקי גביע העולם של פיפ"א בברזיל 2014, ונחשבת אחת מהמובילות העולמיות בתעשיית הנעלה, הלבשה ואביזרים לספורטאים. החברה מציעה מגוון נרחב של מוצרים מסביב למותגי הליבה adidas, Reebok, TaylorMade, Rockport ו-Reebok-CCM Hockey..
גיא קוזאש, מנהל השיווק של אדידס ישראל: "אנחנו גאים להיות נותני החסות הרשמיים של הטורניר החשוב ביותר בעולם הכדורגל ברמה הבינלאומית. ובמקביל, חשוב לנו לתמוך באווירת החגיגות גם ברמה הלוקלית ולהעניק חווית צפייה איכותית, ספורטיבית ושמחה גם בבית, לישראלים. אנחנו שמחים על שיתוף הפעולה שמאפשר לנו להעניק את החוויה הייחודית בפריסה ארצית לקהל האוהד".
סיסליה סיוון מנהלת שיווק אגאדיר: "הרוח הספורטיבית מלווה אותנו תמיד ובמהלך חודש המונדיאל אנו מתכוננים לחגיגה אמיתית ותוססת. המשחקים מוקרנים על מסכי HD, פרסים מחולקים ללקוחות ותפריט מיוחד מוגש במסעדות השונות, כל זאת על מנת לתת ללקוחות שלנו את האפשרות ליהנות מאוכל טוב, אלכוהול משובח ואווירה שמחה וספורטיבית במיוחד. כמו כן, הנשים אצלנו מוזמנות להמשיך לסעוד ליהנות ולקבל יחס vip בתקופה זו".