פחות משבועיים חלפו מתחילת המונדיאל והאפליקציה האינטראקטיבית הישראלית של מסחר בפוזיציות ספורט, Fabula Football חושפת בפנינו כמה נתונים מעניינים, ולא מעט מהם על הקהל הישראלי.
למי שעדיין לא מכיר, Fabula Football היא אפליקציה המשלבת בין עולם הכדורגל לשוק ההון ומאפשרת לשחקנים להיות חלק ממה שמתרחש במגרש, רק מזווית קצת אחרת. כל שער או כרטיס אדום בטלוויזיה מקפיץ בזמן אמת את המחירים באפליקציה ולשחקנים נותר רק להחליט – לקנות או למכור?
מנהל המוצר של החברה, ניר מונטג, חושף כי בתקופה הקצרה מתחילת המונדיאל נסחרו מספר שיא של למעלה מ-600 אלף פוזיציות (כמות שלא מביישת בורסה קטנה) ו-85 אחוז מהפעולות היו בזמן משחקים חיים. הוא מוסיף כי בכל יום מצטרפים לאפליקציה כ-10,000 שחקנים חדשים וכי במסגרת הפעילות של החברה לכבוד המונדיאל, נפתחו עד כה מעל 4000 קבוצות פרטיות, שבהן שחקנים מתחרים על המקום הראשון מול חבריהם.
והקשר הישראלי? אז מסתבר שהקהל שלנו שני רק לאיטלקים באהבה ובשימוש של האפליקציה, ובחישוב כולל השחקנים מ-2 המדינות הללו אחראיים לכ-50% מהפעילות. כנראה שלא סתם אומרים שלאיטלקים ולנו יש אותו טעם...
מה אתם חושבים?
לינק להורדת האפליקציה:
אייפון
https://itunes.apple.com/il/app/fabula-football/id714031358?mt=8
אנדרואיד
https://play.google.com/store/apps/details?id=mobi.fabula
האפליקציה נמצאת תחת קטגוריית משחק חברתי, שבו שחקנים משחקים בכסף וירטואלי ייחודי של האפליקציה (Fab-Cash) למטרת ההנאה בלבד. כל שחקן שמוריד את האפליקציה מקבל מענק ראשוני של כסף וירטואלי (Fab-cash).