מונדיאל 2014 מהווה אירוע שיא גם עבור הטוטו, הן מבחינת ההכנסות והן מבחינת הפעילות. בטוטו מעריכים כי ההכנסות בתקופת המונדיאל הקרוב יסתכמו ביותר מ-250 מיליון ש"ח, עלייה של 20 אחוזים לעומת מונדיאל 2010.

לרגל הטורניר, הטוטו השיק קמפיין פרסומי נרחב בעלות של כ-5.5 מיליון שקלים. הקמפיין כולל פרסום בטלוויזיה, בתשדירי רדיו, בעיתונות ובמדיה הדיגיטלית.

גם המערך הקמעונאי של הטוטו נערך לחגיגה הגדולה כאשר 1,500 תחנות הטוטו מותגו ושודרגו, ושעות הפתיחה שלהן יורחבו עד ל- 1:00 בלילה, בהתאם לשעת המשחק האחרון.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה