אחרי שזכה עם ריאל מדריד בליגת האלופות העשירית בתולדותיה, כריסטיאנו רונאלדו יכול להיות גאה בתואר נוסף.
על פי מחקר של חברת רפיוקום, הקשר הפורטוגלי הוא הכדורגלן ה"שיווקי" ביותר בעולם. הפרמטרים שבהם השתמשה החברה הם חשיפה כלל עולמית, היכרות של אנשים בגילאי 16-69 ממדינות שונות בעולם עם השחקן, כמות הלייקים שיש לו בדף הפייסבוק שלו וכמות העוקבים בטוויטר. לרונאלדו יש 82 מיליון לייקים בעמוד הפייסבוק שלו ו-26 מיליון עוקבים בחשבון הטוויטר. יריבו של הקשר על תואר הכדורגלן הטוב בעולם, ליאו מסי, הגיע למקום השני עם 57 מיליון לייקים בעמוד הפייסבוק שלו ושני מיליון עוקבים בטוויטר.
ג'רארד פיקה סיים באופן מפתיע במקום השלישי עם 12 מיליון לייקים בעמוד הפייסבוק ושמונה מיליון עוקבים בטוויטר. הפתעה נוספת ברשימה היא הגעתו של פרננדו טורס למקום הרביעי עם שלושה מיליון לייקים בעמוד הפייסבוק ושני מיליון עוקבים בטוויטר.
ווין רוני הגיע למקום החמישי והמכובד, אנדראס אינייסטה הגיע שישי וניימאר למקום השביעי. את העשירייה הראשונה סוגרים איקר קסיאס, זלאטן איברהימוביץ' ותיירי הנרי, שסיימו במקומות 9,8 ו-10 בהתאמה.