ההצלחה של יוליה גלושקו בשבועות האחרונים מושכת אל הטניסאית המוכשרת מאמצים בתקווה להמשיך את המומנטום מההופעה הנהדרת באליפות ארה"ב הפתוחה.

אחת החברות ששמה את מבטחה בגלושקו עוד לפני ה-US OPEN היא אדידס, שאימצה את הטניסאית והתאימה לה מערכות לבוש מיוחדת לטורניר.

גלושקו הופיעה בלבוש מתוך קולקציית הטניס שעיצבה מעצבת העל, סטלה מקרטני, לאדידס. למרבה האירוניה, היא הפסידה דווקא למאומצת אדידס נוספת - דניאלה האנטוחובה מסלובקיה.

זו השנה השמינית שמעצבת העל חוברת למותג הספורט והשנה היא השיקה את קולקציית הטניס השלישית בעיצובה "Barricade".

הקולקציה כבר הספיקה לערוך בכורה בווימבלדון על כוכבות כגון קרולין ווזניאקי, אנדראה פטקוביץ', מריה קרילנקו ולורה רובסון והצליחה לכבוש גם את ה- US OPEN.

על פי אדידס, המגוון בקולקציה משלב את הטכנולוגיות המתקדמות ביותר עם טוויסט נשי ואופנתי וכתוצאה מהשילוב הפריטים אסתטיים, פרקטיים ומעוצבים בצורה שלוקחת בחשבון את הצרכים המקצועיים והתחרותיים של השחקניות.

צפו בפרסומת החדשה של אדידס

הנעליים של יוליה גלושקו (ONE)
הנעליים של יוליה גלושקו
 

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה