חברת SodaStream הודיעה, כי לראשונה בתולדותיה היא תופיע בפרסומת במסגרת משחק הגמר של הפוטבול האמריקאי - הסופרבול, שיתקיים ב-3 בפברואר 2013.

זו הפעם הראשונה שבה חברה ישראלית כלשהי תופיע בקמפיין במסגרת משחק הסופרבול, שנחשב לאירוע הפרסום המשמעותי ביותר בעולם. בשנה שעברה צפו בשידור מעל 100 מיליון איש בארה"ב בלבד ומעל 700 מיליון איש ברחבי העולם.

הפרסומת המופקת בימים אלה היא חלק מהקמפיין העולמי החדש של החברה, The SodaStream Effect, אשר מופק בחלקו ע"י אלכס בוגוסקי מסוכנות COMMON, מי שזכה לתואר "מנהל הקריאייטיב של העשור" מטעם Adweeks, לאחר שעיצב כמה ממסעות הפרסום הסמליים ביותר בהיסטוריה.

הקמפיין מדגיש את התועלת הסביבתית של SodaStream ע"י הצגת סצינות שונות בהן בקבוקי משקאות נעלמים בפתאומיות בשעה שאנשים מייצרים לעצמם, ללא כל מאמץ. את המשקה המוגז שלהם באמצעות מכשיר ה-SodaStream. 

שחקני ניו אורלינס חוגגים בסופרבול (רויטרס)
שחקני ניו אורלינס חוגגים בסופרבול (רויטרס)
 
דניאל בירנבאום, מנכ"ל SodaStream, אמר: "הקמפיין המסחרי החדש של החברה מדגיש את היתרונות המהפכניים של הטכנולוגיה שלנו ומציג דרך חכמה יותר ליהנות ממשקה מוגז. חשיפה מאסיבית לקמפיין בקרב למעלה מ-100 מיליון צופי הסופרבול בארה"ב, תסייע לנו להעביר את המסר הזה, בד בבד עם פרסומות ופעילויות שיווק נוספות. המחויבות שלנו להשקיע בסופרבול עומדת בקנה אחד עם המאמצים הנרחבים שלנו להגדיל באופן משמעותי את החדירה לשוק האמריקאי והעולמי".

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה