כמות מרשימה של 1.1 מיליארד אוהדי כדורגל ברחבי העולם, עקבו אחרי ליגת האלופות של UEFA לשנת 2010/2011. תודות ליוזמות החסות הייחודיות של מסטרקארד, נהנו אוהדים ביותר מ-60 מדינות, מההזדמנות להתחבר לאחד מאירועי הספורט המסעירים והפופולריים ביותר של השנה.

לקראת המחזור החדש, תחדש מסטרקארד את ההתמקדות שלה באוהדים, ותציע כמה וכמה דרכים, שבהן יוכלו אלה, להרוויח מהמעורבות שלה כנותנת חסות לטורניר. ההצעות ינועו מהטבות בלעדיות שיועמדו לרשות מחזיקי הכרטיס, דרך החנות הווירטואלית של ליגת האלופות של UEFA ומסטרקארד, ועד לחוויות ייחודיות ויקרות ערך, שיתוכננו ויסופקו על-ידי מסטרקארד.

במסגרת הטבה חדשה למחזור זה, תציע מסטרקארד לאוהדים באופן ישיר, חוויות גדולות וטובות יותר, עם קישור לערים שיארחו את המשחקים. מחזיקי כרטיסים המתגוררים או מבקרים באתרים אלו ברחבי אירופה, יוכלו ליהנות מגישה ישירה למשחקי המועדונים המובילים, ולקחת חלק בהיסטוריה בהתהוותה.

דייויד טיילור, מזכיר ליגת האלופות: "אנו שמחים להמשיך את הקשר שלנו עם מסטרקארד, אחד המותגים הנחשבים ביותר בעולם. עד היום תרמה הנוכחות והמעורבות של מסטרקארד, רבות להצלחתה של ליגת האלופות של UEFA, והיא תמשיך לעשות כן גם בשלוש העונות הבאות. בתמורה אנו מתכוונים להמשיך ולעזור למסטרקארד, ליצור שפע של הזדמנויות נהדרות, עבור מיליוני האוהדים ומחזיקי הכרטיס ברחבי העולם".

מוריניו וגווארדיולה. מישהו מהם יחגוג בליגת האלופות? (רויטרס)
מוריניו וגווארדיולה. מישהו מהם יחגוג בליגת האלופות? (רויטרס)
 

נשיא מסטרקארד אירופה, חוויאר פרז, מסר: "אנו שמחים להודיע על חידוש החסות של מסטרקארד לליגת האלופות של UEFA, וגאים על כך שהשותפות תאפשר לנו להמשיך ולהציע חוויות מיוחדות לכל. בעונה שעברה לבדה, היינו עדים ליוזמות קידום של בנקים ושל סוחרים, ביותר משישים מדינות, וההכרזה הנוכחית מבטיחה, כי נוכל להמשיך ולתגמל את לקוחותינו, הקיימים והפוטנציאליים, בדרכים חדשות וייחודיות".       

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה