תחת הסיסמא 'שיא חדש של כיף' הושק קמפיין פרסומי למוזיאון החוויה האולימפית בתל אביב, המשלב מוצגים מהמשחקים האולימפיים עם מופע אור-קולי. בוועד בחרו לקמפיין את משרד הפרסום 'ציבלין תקשורת צעירים' ותקציב הקמפיין – 250,000 שקל. מטרת הקמפיין, כמו גם הסיבה להשקעה במתחם החווייתי, היא להכניס את הערכים עליהם מושתתים המשחקים האולימפיים - התמדה ומצויינות.

מתחם החוויה האולימפית בהדר יוסף שבת"א לוקח את מבקריו לסיור בין חמש הטבעות אל רגעי השיא של המשחקים האולימפיים ואל המקורות ההיסטוריים שלהם, אל הערכים האולימפיים של מצויינות, כוח רצון, התמדה ושאיפה מתמדת להגיע מהר יותר, גבוה יותר וחזק יותר.

טבעת התהילה, הטבעת ההיסטורית, הטבעת הישראלית, טבעת העתיד וטבעת ההתנסות – כל אלה מועברות באופן אינטראקטיבי שפונה לכל החושים באמצעים חדשניים בתוך אולמות ייחודיים מלאים באפקטים.

החוויה האולימפית הוקמה במטרה להנחיל את הערכים האולימפיים בקרב המבקרים – הזכות לחלום והחובה לנסות ולהגשים את החלומות, הדבקות במטרה והשאיפה המתמדת למצוינות.

הלפידים האולימפיים בחוויה האולימפית (דרור עינב)
הלפידים האולימפיים בחוויה האולימפית (דרור עינב)
 

החוויה הופקה על פי עיקרון ה- (Edutainment (Education+Entertainment לפיו הנאה וידע משלימים זה את זה וכך, יכול גם מי שהמילה ספורט זרה לו, ליהנות מכל רגע, ואפילו ללמוד.

מהוועד האולימפי נמסר: "אם אתם ספורטאים או לא, או אם אתם בכושר או לא – החוויה האולימפית מותאמת לכולם מגיל 6 ומעלה". מחיר כניסה הינו 45 שקל.

חמש הטבעות האולימפיות ככתובת אש על-פני המים (רויטרס)
חמש הטבעות האולימפיות ככתובת אש על-פני המים (רויטרס)
 
  

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה