מנצ'סטר יונייטד חתמה לאחרונה על הסכם ספונסר עם היקב הצ'יליאני 'קונצ'ה אי טורו' או בשמו הלועזי CONCHA Y TORO. היקב הצ'יליאני מאמץ את השדים האדומים של אלכס פרגוסון דרך קו המדגים שערכי המועדון עולים בקנה אחד עם ערכי היקב כשנקודות מפתח בהיסטוריה של שני הגופים משיקות.

ב-1878 נוסד מועדון הכדורגל, כשחמש שנים אח"כ, ב-1883 הוקם היקב. במנצ'סטר כמובן עולים 11 שחקנים בהרכב בעוד היינות מעוטרים ב-11 כוכבים. לקבוצה ממצ'סטר יש 333 מיליון אוהדים ברחבי העולם, כשלקונצ'ה אי טורו יש נתוני מכירות של 337 מיליון בקבוקים מאז 2009.

 על פי הסקרים, מנצ'סטר יונייטד היא מועדון הכדורגל החשוב בעולם, בעוד היקב הוא מותג היין השני בחשיבותו בעולם. השדים האדומים אף קיבלו יין מיוחד שמיוצר על פי שמם ונקרא: יין האיכות של השדים.

במסיבת העיתונאים בה הושקה השותפות אמר מנג'ר היונייטד, סר אלכס פרגוסון: "מנצ'סטר יונייטד כמו קונצ'ה אי טורו אלה הן שתי חברות עם היסטוריה ארוכה שלא פוחדת משינויים ותמיד שמרו על השורשים שלהן".

פרגוסון (ONE)
פרגוסון. מצא את הדימיון בין חברת היינות ליונייטד
 
   

חזון היקב הוא שדרך השותפות עם מנצ'סטר יונייטד העולם יכיר את המותג וכך תגדל המודעות ליין צ'ילאני וליקב הנ"ל. ביקב מאמינים כי השותפות תפתח את היינות לתודעה באסיה, דרום אמריקה, מזרח אירופה וסקנדינביה. ההסכם שנחתם הוא ל-3 שנים.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה