המזל חזר אתמול (שבת) והאיר את פניו לשחקני נבחרת ישראל בסיום משחק מלהיב וניצחון חשוב ודרמטי על מונטנגרו החזקה, 73-77. בנוסף לרבבת הצופים שתמכה מקרוב ביד אליהו, קהל רב למדי, 7.5 אחוזים מהאוכלוסייה, עקב בדריכות מהבית באמצעות מסכי הטלוויזיה.

מבחינת ערוץ 1 מדובר בהמשך מגמת עליית הרייטינג בשבוע האחרון, לעומת 6.8 אחוזים מול פינלנד ו-5.1 אחוזים שצפו בניצחון על לטביה. 7.1 אחוזים תמכו בישראל במשחק הפתיחה מול איטליה, שחרף הישגיה הדלים עד כה עדיין מהווה את השם הכי גדול מבין הנבחרות היריבות. הנבחרת המאכזבת מארץ המגף תגיע לישראל השבוע לקראת המפגש ביום שלישי, שיהווה משחק ההזדמנות האחרונה עבורם.

לאחר חצי קמפיין אפשר לקבוע מתוך סיכום ביניים, כי עד כה משיגה הנבחרת שיעורי צפייה נאים, עם ממוצע של 6.62 אחוזי רייטינג למשחק.

ממול הציגה זכיינית ערוץ 2 קשת לוח שידורים מתוקתק, שכלל את 'מונית הכסף', את עדי אשכנזי ואת 'עבודה עברית'. עידו רוזנבלום ניפק 22.2 אחוז, מסעה של אשכנזי להודו 22.1 והקומדיה הדו לשונית הביאה 16.1 אחוז רייטינג.

צפו בניצחון של הנבחרת על מונטנגרו

בערוץ 10 הניב סרט התעודה 'בתולות' 5.8 אחוזים, ואילו 'אורלי וגיא', שהתחקו אחר מרכיבי החומוס המוכן הנמכר ברשתות השיווק והמרכולים, השיגו 7.1 אחוזים.

הנתונים מתייחסים למשקי בית באוכלוסייה היהודית בלבד.        

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה