חברת 'כיוון אחר פרסום שיווק ומדיה' היא בעלת זכויות הפרסום בפיינל פור הישראלי זאת השנה הרביעית ברציפות, לאחר שחתמה היום (שלישי) על הסכם עם מנהלת הליגה.
החברה שילמה מיליון שקלים עבור זכויות הפרסום בפיינל-פור הנוכחי, שיתקיים ב-25-27 במאי בהיכל נוקיה, עם אופציה לעונה נוספת, בתנאי שגם בעונה הבאה יתקיים פיינל פור.
עם זאת, אל לאנשי החברה לדאוג שכן דירקטוריון המנהלת צפוי לאשר בקרוב את קיום פורמט הפיינל פור גם בעונה הבאה.
זכויות הפרסום הם על מערכת הפרסום האלקטרונית (מערכת הלדים באולם), עיגולי העונשין, מדבקות תלת מימד ומיתוג ספסלי הקבוצות וכריות הסלים.
הפיינל-פור הוא אירוע השיא של הכדורסל הישראלי. בשנה שעברה השיג משדר חצי הגמר בין מכבי ת"א לגליל/גלבוע 8.8 אחוזי רייטינג ובגמר בין הצהובים למכבי חיפה רותקו אל המסך 11.8 אחוזים מהצופים.
נכון לעכשיו נותרו כ-1,500 כרטיסים למכירה בקופת משרד הכרטיסים לאן ובמנהלת מעריכים שהכרטיסים שנותרו למכירה חופשית, יאזלו תוך מספר שבועות.
|
מכבי חוגגת אליפות בנוקיה. המון צופים בפיינל פור (אמיר לוי) |
|