אולי בתקווה שהחלפת הספונסר תסייע לה גם ביכולתה על המגרש, הודיעה ארסנל היום (שלישי) בחשבון הטוויטר שלה כי היא עזבה את נייקי וחתמה על חוזה עם החברה הגרמנית המתחרה פומה, שתהיה חתומה על מוצריה הרשמיים של הקבוצה הלונדונית ברחבי העולם.
אחרי חודשים של תכנונים בין הצדדים, צפויה הקבוצה לחשוף את מדיה החדשים ב-10 ביולי בלונדון, וקבוצת הנשים של המועדון תהיה הראשונה שתזכה ללבוש אותם במשחק גביע מול צ'לסי ארבעה ימים קודם לכן.
"זה יום מרגש עבורנו והתחלתו של עידן חדש", אמר יו"ר המועדון, איבן גאזידיס, "כמו שציפינו כשחתמנו על הסכם החסות, פומה הגיעה אלינו עם רעיונות חדשניים ויצירתיים, ואנחנו מצפים בקוצר רוח לחשוף את מדינו החדשים, שאני בטוח שהיו להיט בקרב אוהדינו ברחבי העולם".
אגב, לפי דיווחים הדבר עשוי לתרום גם לצירופו של החלוץ מריו באלוטלי ממילאן לארסנל, שכן גם השחקן חתום על הסכם חסות בפומה, והיא אף עשויה לשלם חלק מדמי ההעברה שלו.