אמנם על המגרש ליברפול לא הצליחה לגבור על צ'לסי כאשר שתי הקבוצות נפרדו ב-1:1 לאחר שהכחולים כבשו את שער השיוויון על סף סיום המשחק, אך מחוץ למגרש כוכבי ליברפול מראים שיש להם הרבה יותר מה להציע. במהלך סוף השבוע האחרון ערכה חברת 'קונאמי', האחראית למשחק ה-pro evolution soccer אירוע אליו הוזמנו שחקני ה-'מייטי רדס' שלהם יש הסכם שיווקי עם המשחק.
כאמור, הקבוצה האנגלית שלחה את רוברטו פירמינו, ג'ואל מאטיפ ואת ג'ו גומז להראות את יכולותיהם במשחק האלקטרוני המפורסם, כחלק מהשיפור שעובר משחק הכדורגל על מנת להתחרות ב-'פיפא' המפורסם, במסגרתו חתמה קונאמי הסכמי שיווק וחסות עם דורטמונד, ליברפול וכמובן ברצלונה. הסכמים אלו כוללים בין היתר את אצטדיוני הקבוצות שייכללו במשחקים וקידום המשחק עם שחקני הקבוצות השונים.
בשנים האחרונות אנו עדים ליותר ויותר קבוצות שחותמות על הסכמים עם המשחקים, זאת כדי לקדם את הקבוצה ולפתוח אפשרות לקהל יעד חדש שלא מגיע למגרשים להכיר את הקבוצות שאיתן הוא משחק. עבור הכותרים של משחקי הספורט מדובר בעוד מימד של ריאליסטיות שמתווסף למשחק והופך אותו למעט יותר חוויתי.