מחדשת את עצמה. הליגה הספרדית הכריזה הערב (שני) על מספר שינויים מרעננים למותג שהיא, זאת על מנת להגביר את החשיפה ולגרום לקהל האוהדים להביע בה יותר עניין.
השינוי העיקרי מתייחס לשידורי המשחקים של הליגה. הוכרז כי הגרפיקה בשידורי המשחקים תעבור שינוי מרענן, כאשר תהיה התאמה אישית של צבעים, לוח תוצאות מקוון שמשנה את צבעיו, ויזואליות שתהיה גדולה ודינמית יותר, כשגם ההתמקדות של המצלמה תתאים את עצמה למצבים ואירועים ספציפיים, ועוד מספר פיצ’רים חדשים.
בנוסף, גם השמות של הליגות השתנו. בשנים האחרונות הליגה כונתה “LaLiga Santander”, כאשר ליגת המשנה קיבלה את השם “LaLiga SmartBank”. כעת, נחתם חוזה חדש עם חברת המשחקים הבינלאומית ‘EA Sports’, כשהליגה הראשונה תיקרא מעתה לחמש שנים הקרובות “LaLiga EA Sports”, בעוד הליגה השנייה תכונה “LaLiga Hypermotion”’, שזוהי למעשה טכנולוגיה ייחודית של חברת המשחקים שמשתמשת בה במשחקיה השונים.
כאמור, אחת הסיבות לשינויים היא הצורך והחיפוש בקהל יעד צעיר יותר שמשחק יותר במשחקים השונים, כשלפי הדיווחים למעלה מ-200 מיליון אנשים ברחבי העולם לוקחים חלק במשחק הכדורגל הפופולרי. בנוסף לליגה הבכירה והשנייה, גם טורניר הילדים המוכר “LaLiga Promises” שינה את שמו ל-”FCFutures”.
בתוך כך, הליגה הספרדית הודיעה גם על הסכם עם חברת נטפליקס על הפקת סרט דוקומנטרי על הליגה, זאת על מנת להרחיב ולהפיץ את המותג בכמה שיותר אפיקים. צפו בסיכום ערב הגאלה של הליגה הספרדית: