העונה המוצלחת של מכבי תל אביב בכדורסל, במסגרתה זכתה באליפות ובגביע וסיימה את העונה האירופאית כסגנית אלופת היבשת והצליחה לשפר במעט את תדמיתה, מביאה גם ספונסרים חדשים.
בימים אלו חתמה חברת 'חלמיש קרמיקה', המתמחה בשיווק ריצופי קרמיקה, כלים סניטרים ופרקט, הסכם ספונסר עם הצהובים לעונת 2011-12, תמורת 500 אלף שקל.
פרט לחלמיש, למכבי יש ספונסרית ראשית, חברת אלקטרה, שמעבירה לסגנית אלופת היורוליג שני מיליון דולר בשנה. בנוסף, המלבישה נייקי מזרימה עוד כ-400 אלף דולר מדי שנה ואילו חברת 'שבירו גלאס' מכניסה עוד 500 אלף שקל לצהובים בעונה. עבור פרסום בעיגול האמצע של היכל נוקיה במשחקי יורוליג, משלמת רשת 'מוזס' 200 אלף דולר לעונה.
'חלמיש קרמיקה' תפרסם על גבי מסכי הלדים מסביב לפרקט ועל השילוט המתחלף שמעל תאי הצפייה ותוכל לעשות שימוש בלוגו של הקבוצה בכל פרסומי החברה, בניירת המכתבים וביחסי ציבור.
הסעיף המשמעותי ביותר במסגרת ההסכם בין הצדדים, מאפשר ל'חלמיש קרמיקה' לחייב את שחקני הקבוצה להגיע לאירועים ופעילויות השקה, מהלכים שיווקיים או פעילות למען הקהילה.
|
שארפ. שחקני מכבי יחוייבו להגיע להשקות ואירועים של החברה (שי לוי) |
|
|
רמי אברמוביץ', סמנכ"ל שיווק ומכירות ב'חלמיש קרמיקה', ציין שההנהלה רואה בשיתוף פעולה עם קבוצת מכבי ת"א בכדורסל חלק מהאסטרטגיה של החברה כמובילה, מקצועית וחדשנית.