פרסום ראשון: יו"ר המנהלת, אבנר קופל, הבטיח ספונסר חדש לליגה וגם קיים. המנהלת הגיעה היום (שני) להסכם עם הלוטו על אימוץ ליגת העל בכדורסל לשלוש השנים הבאות בסכום של של 37 מיליון ש"ח לשלוש שנים.

מדובר בהסכם מרשים למנהלת, שהתנהלה ללא ספונסר מאז הופסקה ההתקשרות עם הטוטו-ווינר. ההסכם מבטיח כסף רב שיוזרם לטובת הכדורסל הישראלי בשלוש השנים הקרובות

במסגרת הסכם החסות מפעל הפיס יהיה המפרסם הראשי של ליגת העל בכדורסל, שתיקרא מהיום "ליגת לוטו" ובתמורה יקבל פרסום נרחב על גבי חולצות שחקני הליגה וכמובן מיתוג מלא באולמות המשחקים של ליגת לוטו, כולל על עיגול האמצע בכל האולמות.

כמו כן, נקבע במסגרת ההסכם כי מפעל הפיס רשאי לרתום את שחקני קבוצות ליגת-העל למשחקי כדורסל התנדבותיים שיתקיימו באולמות מרכזי פיס קהילתיים, לטובת תושבי ערי פריפרייה.

בנוסף, רשאי מפעל פיס להנפיק כרטיסי חיש-גד תוך שימוש בשמות קבוצות הליגה ושחקניה ללא תוספת תשלום וכן להסתייע בהופעתם של שחקני הליגה בנקודות מכירה של מפעל הפיס במסגרת קידום מכירות. עוד קובע ההסכם כי, תעמוד לזכות מפעל הפיס האפשרות לחלק לקהילה 100 כרטיסי כניסה חינם לכל אחד ממשחקי הליגה.

שאול סטוניק, מנכ&qout;ל מפעל הפיס (אמיר לוי)
שאול סטוניק. "ההסכם מאפשר לנו להגיע להקהלי יעד חדשים" (אמיר לוי)
 

שאול סוטניק מנכ"ל מפעל הפיס: "ההסכם עם ליגת העל בכדורסל מאפשר למפעל הפיס לפנות לקהלי יעד חדשים, קהל אוהדי ספורט וכדורסל בפרט. הנוכחות של מפעל הפיס בעולם הספורט תאפשר לנו לחזק את תדמית מפעל הפיס כגוף שתומך הקהילה במסגרת הספורט ובנוסף תהווה פלטפורמה לקידום מוצרי הפיס השונים."

יו"ר המנהלת, אבנר קופל, ברך על הסכם השיווק: "אני מברך את מפעל הפיס, הדירקטוריון שלו והמנכ"ל מר שאול סוטניק על ההחלטה להפוך למפרסם הראשי של ליגת העל בכדורסל "ליגת לוטו" ובכך לתרום לשילוב המנצח בין ספורט קהילה ועסקים. אנו רואים בשיתוף הפעולה עם מפעל הפיס, יעד אסטרטגי חשוב לענף הכדורסל כולו לשנים הקרובות ומשוכנעים ששילוב זה יניב פירות והישגיות לשני הצדדים. אנו יוצאים לדרך חדשה עם שותף אסטרטגי אשר יתרום לקידום הספורט בישראל ובמיוחד לענף הכדורסל באמצעות ליגת לוטו".

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה