מערך ההסברה הלאומי של ישראל יצא בקמפיין פרסומי בסוף השבוע של הסופרבול בארצות הברית במטרה להעלות את המודעות לשחרור 136 החטופים שעדיין בשבי החמאס.
לקראת המשחק שייערך הלילה (בין ראשון לשני) בין סן פרנסיסקו לקנזס סיטי, מיליוני אמריקאים נחשפים לקמפיין של מערך ההסברה שנעשה בשיתוף עם סוכנות הפרסום הממשלתית.
את הקמפיין ניתן לראות בטלוויזיות חכמות, שלטי חוצות בערים גדולות ואף לשמוע בשידורי רדיו. בנוסף הוא רץ בפלטפורמת הסטרימינג ‘פאראמונט פלוס’, אשר משדרת את השידור החי של CBS מהמשחק.
מהמשרד הממשלתי הסבירו: “כל התוכן של הקמפיין, לפי הערכות, לבסוף יגיע לעשרות מיליוני חשיפות ברחבי ארצות הברית, כשכבר בימים הראשונים הוא הגיע ל-10 מיליון חשיפות”.