שעון החול הולך ואוזל ובעוד 11 ימים ייערך משחק הפתיחה של אצטדיון בלומפילד. זהות המשחק עדיין אינה ידועה ותוכרע לאחר משחקה של בני יהודה מול נפטצ’י באקו בסיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית. בכל אופן, בימים הקרובים ייצאו עיריית ת”א-יפו וחברת “היכלי הספורט” בקריאה לקהל – נא לא להגיע עם הרכב הפרטי אל שטח האצטדיון.
כאן יש לציין, התקן הארצי מחייב כי בסביבת אצטדיון כדורגל כמו בלומפילד יהיו 2,000 מקומות חנייה. בפועל, בסביבת המגרש יהיו כ-4,800 מקומות חנייה כך שהם עומדים בתקן ואף עולים עליו פי 2. אולם, צירי התנועה שמן הסתם יהיו עמוסים יותר בשנתיים-שלוש הקרובות עם השיפוץ המאסיבי של שדרות ירושלים, עבודות הרכבת הקלה ורחוב שלבים, הרצון הוא לכוון את התנועה למקומות היקפיים.
בימים הקרובים כאמור תצא מפה מסודרת עם המלצות לתושבי העיר ואלו הבאים מחוץ לה, איפה יהיה המקום הנכון ביותר עבורם להחנות את הרכב הפרטי שלהם, או המקום הנכון ביותר עבורם להגיע באמצעות רכבת/אוטובוס ומשם לעשות את דרכם למשחק בדרכים שונות: הליכה רגלית, אופניים, קורקינט חשמלי או דרך מערך השאטלים. תחילה רצו כי הקבוצות ייקחו על עצמן את הפעלת השאטלים אולם הן לא הרימו את הכפפה.
לבסוף החליטו בהיכלי הספורט לקחת את הנושא הזה אליהם ויציבו מערך שאטלים אליו אפשר יהיה להגיע עם הרכב הפרטי ומשם להמשיך באוטובוס אל המגרש. השירות יהיה בתשלום של סכום סמלי שטרם נקבע אך ינוע סביב 20 ש”ח. מערך השאטלים יופעל על ידי אפליקציה ייעודית אשר תסביר לאוהדים היכן להחנות את רכבם ותבשר להם באיזו שעה השאטל שלהם יוצא מהמקום בו הם חונים. תחילה זה ייעשה דרך פלטפורמת WEB ובהמשך יעבור לאפליקציה של ממש. כמובן שיהיה ניתן להגיע אל המקום ממנו יוצא השאטל גם לא באמצעות רכב.
במקביל, ראש העיר רון חולדאי דרש כי 1,000 חניות לאופניים יותקנו באצטדיון והן אכן הוצבו באזור גן כרונינגן. מדובר בחניות לציבור אשר יגיע באופניים הפרטיים שלו שאינן קשורות לתחנות העגינה של תל-אופן למשל, אשר גם היא מן הסתם יכולה להוות פתרון לציבור המגיע.