מכבי תל אביב רשמה עד כה הישג יפה בתחום חידוש המנויים ומכירתם לאצטדיון בלומפילד, כאשר למעלה מ-90% מבעלי המנויים של העונה שעברה חידשו את המנוי לעונת 2019/20 (למעלה מ-11,000). לאחר תקופת חידוש המנויים שתסתיים ב-9.8, המכירה צפויה להיפתח רק לחברי מועדון FOREVER  ולחברי + FOREVER.

יש לציין כי עד ה-9.8, עדיין קיימת הטבה לפיה מי שקנה מנוי יכול להוסיף לידו חבר או בן משפחה. ההטבה הזו מתאפשרת לשערים 2-13 (תלוי מקום וזמינות, עם אפשרות שיהיה על מי שכבר חידש את המנוי לזוז לשורה אחרת), ובשערים 7-8. על החבר או בן משפחה להיות בעל חברות במועדון FOREVER. 

מי אשם בכישלון של מכבי ת״א באלופות?

הביקוש למנויים בבלומפילד גדול במיוחד, לצד זאת, גם האוהדים אשר דאגו לעצמם לחברות FOREVER עלתה ונמצאת על מעל 8,000. כתוצאה מכך, קיימת אפשרות כי ברגע שיתחיל שלב מכירת המנויים השני ב-9.8, שיהיה רק לחברים במועדון האוהדים של מכבי ת"א, יגיע המועדון למצב שהוא כלל לא יכול להמשיך לשלב המכירה השלישי - לקהל הרחב. לכן, במועדון ממליצים למי שעוד לא עשה זאת, להירשם למועדון האוהדים ולהבטיח לעצמו את האפשרות לרכוש מנוי לבלומפילד בהקדם.

פירוט התפלגות המנויים וחברי FOREVER של מכבי ת"א עד כה:

# מתוך 11 אלף מנויים, 2,000 נכנסו תחת הקטגוריה של האחד נוסף (חבר\בן משפחה).

# מתוך בעלי המנויים, רבים מהם עשו את החברות הדיגיטלית בלבד.

# 3,000 ממחדשי המנויים הם בעלי חברות FOREVER או FOREVER+.

# נכון להיום, ישנם 4,200 אוהדים בעלי חברות FOREVER או FOREVER+ אשר מחכים לרגע בו תיפתח מכירת המנויים עבורם. 

# לפניהם בתור עד ה-9.8 ישנם כ-1,500 בעלי זכות חידוש שטרם מימשו אותה. 

# ההערכה במכבי ת"א היא כי בתום מועד החידוש הם יעמדו על כ-12,500 מנויים, עם עוד לפחות 4,200 אוהדים בעלי זכות רכישת מנוי בשלב המכירה השני. 

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה