מכבי תל אביב תפתח בקרוב את מכירת המנויים שלה לאצטדיון בלומפילד לקהל הרחב, אולם ל-ONE נודע כי היא כבר החלה לשווק את תאי הצפייה באצטדיון. מדובר בעשרה תאים אשר נמצאים כבר בתהליכי מכירה ומהם עולה פרט מעניין על ההיערכות של הצהובים לקראת העונה החדשה באצטדיון. 

למעשה, אל הסכמי המכירה הוכנס סעיף אשר פועל כמנגנון פיצוי, זאת אם בלומפילד לא ייפתח כמתוכנן בזמן. העירייה כזכור, מדברת על 24.8 כתאריך יעד לפתיחה המחודשת של המגרש (מכבי ת”א תשחק במחזור הראשון משחק חוץ נגד נס ציונה ותארח במחזור השני את בני יהודה), אולם הצהובים לא לקחו סיכון ואף הגדילו את “טווח הנפילה”. 

בהסכמי המכירה של תאי הצפייה הוכנס מנגנון פיצוי אשר מדבר על כך שהחל מהמשחק הרביעי שלא ישוחק בבלומפילד בעקבות דחיות כאלה ואחרות שעלולות להתרחש, יתקבל פיצוי השווה ערך להוזלה של 30% במחיר המנוי הנוכחי. המנגנון בא כדי להשוות את המחיר לאם היו קונים תא בנתניה, שזוהי בעצם התחלופה לבלומפילד ושם תשחק מכבי ת”א את משחקיה בליגת העל עד אשר האצטדיון המחודש ייפתח. 

פחות מ-100 יום לפתיחה: כך נראה בלומפילד

ההחלטה על ארבעה משחקי בית נבעה אחרי שיחות עם הלקוחות הפוטנציאלים שקונים את תאי הכבוד מהמועדון. היתרון הוא שבנתניה יכולה מכבי למכור תאי צפייה ובצעם לקיים חלופה לאותם מנויים.

במכבי ת”א מחכים כמו כולם לרגע בו אפשר יהיה להכריז על תאריך רשמי וברור לחזרה לבלומפילד שבימים אלה מתבצעות בו בעיקר עבודות על התקנת הכסאות (התושבות, הכסאות יותקנו מיד לאחר מכן) ועל החיפוי החיצוני, תהליך שלא ממש מתקדם.

כמו כן וכנראה לקראת העומס הצפוי על המוקדים, ב“לאן” שוקלים לשכור חנות בהיכל מנורה מבטחים ולקיים שם נקודת מכירה למנויי מכבי ת”א לבלומפילד. מכירת המנויים לקהל הרחב (מחדשי מנוי ומנויים חדשים) עתידה להיפתח בקרוב.

איך תיראה מכבי תל אביב מודל 2019/20?

ולבשורות קצת יותר משמחות עבור אוהדי מכבי ת”א, מחר (שני) בשעות הבוקר באירוע מיוחד בנמל ת”א, ישיק המועדון את החולצות הרשמיות החדשות לעונה הקרובה מבית FILA. 

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה