מכבי תל אביב השיקה היום (רביעי) את מדי החוץ החדשים שלה לעונה הקרובה בדרך ייחודית. בקמפיין ראשוני מסוגו, האוהדים הם אלו שהציגו את המדים ברשתות החברתיות, אחרי שהוזמנו במיוחד על ידי המועדון להצטלם עם החולצה החדשה.
אותם אוהדים נקראו ליום צילום מבלי לדעת באיזה קמפיין הם לוקחים חלק. כאשר הם הגיעו לסט, נחשפה בפניהם החולצה הכחולה החדשה, והתפקיד שלהם בהשקה. ההחלטה מאחורי הקמפיין הייחודי היא ללכת לפי המשפט שמלווה את המדים העונה: 100% מכבי, אשר משמעותו – המועדון הוא קודם כל האוהדים שלו. 15 אוהדים לקחו חלק בצילומים אשר בוצעו על ידי האתר הרשמי של מכבי תל אביב.
זו העונה השנייה ברציפות בה המועדון פיתח, עיצב ויצר באופן עצמאי קו הלבשת ספורט עבור מכבי ת”א. השנה הוחלט על קו עיצובי חדש לחולצה שמשלב משחק בפסים בצבעי כחול רויאל, כחול כהה וזהב, שבא לידי ביטוי בסמל הרקום וגם במשפט Respect all, Fear none בגב ובעיטורים נוספים שתפורים בחולצה אשר ייעשה בה שימוש במשחקי החוץ לעונה הקרובה.
בנושא אחר. אחרי שהמאמן ולדימיר איביץ’ לא הסכים לדלל את הסגל, בעקבות האימונים האחרונים החליט הסרבי כי יש לבצע דילול מסוים בשחקנים ולאחר עזיבתו של שון גולדברג שפדה את כרטיס השחקן שלו, גם הקשר אליאל פרץ קיבל אישור לחפש לעצמו קבוצה חדשה בהשאלה.