אחרי שמינו את פאולו סוסה למאמן, במכבי תל אביב יחלו בזמן הקרוב גם במכירת המנויים לעונה הבאה. אופי מכירת המנויים יהיה שונה העונה מעונות קודמות. הבשורות הטובות: מחירי המנויים לא יעלו ויישארו זהים לאלו שהיו בעונה שעברה.
אז מה השינוי? בזמן הקרוב תוציא הקבוצה הודעה ובה יאפשרו לכל מי שהחזיק מנוי בעונה שעברה או לחילופין מי שרכש מנוי למשחקי הפלייאוף, לחדש את המנוי שלו ולשמור על מושבו ביציעים השונים שבאצטדיון. את הפעולה הזו ניתן יהיה לבצע בין שבוע לעשרה ימים.
במקביל מי שלא רכש מנוי או חבילת פלייאוף בעונה האחרונה יוכל להיכנס לרשימת המתנה. העובדה שביחד עם חבילות הפלייאוף בעונה שעברה בלומפילד היה מלא ולא נמכרו עוד כרטיסים, לא תאפשר מכירת מנויים נוספים אלא רק על חשבון כאלה שלא יחדשו את המנוי בפרק הזמן שיתאפשר להם.
כזכור, בעונה שעברה מכרה הקבוצה בתחילת העונה כ-8,000 מנויים וביחד עם חבילות הפלייאוף בסיבוב האחרון בלומפילד היה מלא עד אפס מקום ליציעים של מכבי ולכן במועדון יאפשרו לכל מי שרכש מנוי בעונה שעברה לשמור על מקומו ורק אם יהיו כאלו שלא יחדשו את המנויים יוכלו האוהדים ברשימת ההמתנה להיכנס על חשבון מי שלא חידש.
|
אוהדי מכבי בקופות. האוהדים הוותיקים יקבלו זכות ראשונים |
|
|
בנוסף , מי שיחדש את המנוי שלו יזכה להנחה במחיר המנוי, ומעבר לכך בכרטיס כניסה למשחק הראשון של הצהובים במוקדמות ליגת האלופות. חשוב לזכור שמעבר ל-11 אלף האוהדים שהבטיחו את מקומם בסיבוב הפלייאוף בעונה שעברה, בין אם מדובר במנויים או בכאלה שרכשו חבילות פלייאוף, במשחק האליפות הגיעו לאצטדיון רמת גן כ-33 אלף אוהדים ולכן מלבד אלו שהיו בעלי מנויים שאר האוהדים שעשויים לבקש לרכוש מנוי יאלצו להיכנס לרשימת ההמתנה.