פרסום ראשון: אחרי תחילת העידן החדש עם אלי טביב כבעלים, חיים רביבו כנציגו ואבנר קופל כאחראי השיווק, בית"ר ירושלים ממשיכה בניסיון המיתוג החדש שלה. הלוגו עוצב על ידי חברת הפרסום, דרורי שלומי שקד.
הצהובים שחורים החזירו עטרה ליושנה כאשר הציגו לוגו חדש בניחוח העבר מתקופות הזוהר של אלי אוחנה ואורי מלמיליאן אולי בתקווה לפתוח דף חדש לגמרי שינסה להשכיח את העונה החולפת ולהביא עימו הצלחות כבעבר.
הסמל החדש כולל את כמובן את סמל המנורה המוכר, אך מהסמל שעיטר את מדי המועדון בשנים האחרונות הוסרו דמויות האריות שליוו אותו.
עם זאת, ראוי לציין כי בניגוד לסמל של השנים האחרונות מדובר בהצגה בצורה בולטת של סמל המנורה, דבר שעשוי לגרום להזדהות ניכרת בקרב קהל האוהדים של הקבוצה.