בצל משבר הקורונה שהכה לא מעט מאזרחי ישראל בפן הכלכלי, ״לתת״ הארגון שפועל לאורך כל השנה על מנת לספק לאלפי משפחות, קשישים וניצולי שואה מעוטי יכולת משלבת כוחות עם קופרפליי, המוכרת לרוב בתור יצרנית הכובעים הבולטת בנוף הכדורגל הישראלי, וביחד יצרו כובע ייחודי עם הכיתוב ChangeTheGame שנוצר למען הפרויקט. הכובע הוצא למכירה באתר Kuperfly במחיר של 200 שקלים כשכל ההכנסות מכובעים אלו יוקדשו למען רכישת ארוחות חג לנזקקים.
דולב חזיזה וסאן מנחם ממכבי חיפה וכן איתן טיבי, מאור קנדיל ויהונתן כהן ממכבי תל אביב הם בין הכדורגלנים שנרתמו ביחד עם ידוענים נוספים למען הפרויקט המיוחד ויובילו אותו ברשתות החברתיות במהלך הימים הקרובים.
רוני אבירי, מנהלת מחלקת פיתוח משאבים בארגון ״לתת״, הסבירה: “אחרי שנה של מגפה והסתגרות בבתים ועם בואו של האביב מתחשק לכולנו לצאת, להתחדש, לבלות ולקנות. אבל לא כולם יכולים לחזור בקלות לשגרה, ישנן הרבה מאד משפחות שנפגעו משמעותית מהמשבר הכלכלי וייקח להן עוד זמן רב להתאושש ולעמוד חזרה על הרגלים. כל אחד מאיתנו יכול לעזור. אנחנו שמחים על שיתוף הפעולה עם חברת Kuperfly שמאפשר לנו להתקדם עוד כברת דרך לכיוון מטרתנו ולסייע לאלו הזקוקים לנו, לקראת חג הפסח ולאורך כל השנה. חג שמח לכולם”.
“זה כבוד ענק עבורנו לשתף פעולה עם ארגון ״לתת״ ולקחת חלק בפרויקט בסדר גודל כזה”, מסר בתגובה, בעלי Kuperfly, בן פז, “אנחנו מזמינים את כולם ביחד איתנו לקחת חלק, להשפיע, לתרום ולשנות אפילו במעט את עולמם של האחרים”.