הקמפיין החדש של משרד התרבות והספורט, שמופיע תחת הסלוגן “האלימות הורסת לנו את המשחק”, זכה לתגובות חיוביות מצד מנהלי שיווק רבים וזכה במקום השני בפרסומת השבוע של “קקטוס הזהב” המציג את דירוג הפרסומות האהובות והאפקטיביות של השבוע, ע”י 50% מהקולות של הקהל ו-50% מהקולות של מנהלי השיווק. 

בקמפיין מופיע ילד קטן, שהולך לצפות במשחק כדורגל עם אביו וכביכול נתקל באלימות קשה שהורסת את החוויה. הקמפיין, שמטרתו להציג את ההשלכות ההרסניות של האלימות בספורט, על החברה כולה, זכה גם להערכה רבה מצד אנשי תקשורת בספורט דוגמת אשת התקשורת אופירה אסייג שאמרה: “זהו אחד הקמפיינים הטובים ביותר שראיתי בקיצים האחרונים”.

שר התרבות והספורט מיקי זוהר אמר: “אנו פועלים רבות למיגור האלימות במגרשי הספורט, הקמפיין שיוצא כנגד האלימות, מזכיר לכולנו גם מה הרצון שלנו לראות במגרשים כצופים וכאוהבי ספורט. אני שמח כי הקמפיין הטלוויזיוני שאנו מובילים זוכה להערכה מקהל הצופים, וכן ממומחי השיווק, ומתמקם במקום השני של תחרות ‘קקטוס הזהב’”.

קמפיין משרד הספורט למלחמה באלימות הספורט

בחודשים האחרונים זוהר קיים עבודת מטה אינטנסיבית ומקיפה לגיבוש תכנית פעולה לטיפול בתופעת האלימות בספורט, שתכלול צעדים חינוכיים, מניעתיים ואכיפתיים ותוצג לציבור הרחב בקרוב. לשם כך רתם השר את המשטרה, משרד המשפטים, המשרד לביטחון לאומי, ראשי הספורט הישראלי ואת קבוצות האוהדים לעשרות פגישות ליצירת מתווה עדכני ומתאים לשטח.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה