במכבי תל אביב ממשיכים לאחות את הפצע הכואב בדמות ההדחה למאריבור הסלובנית במסגרת הסיבוב השלישי של מוקדמות ליגת האלופות. בזמן שהאלופה הישראלית מתכוננת אל המפגש מול אסטרס טריפוליס מאמנה בעונה החולפת, פאולו סוזה מתכונן אל שלב הבתים של ליגת האלופות.

הערב (ראשון) בתוכנית הספורט של ישראל בשיתוף ONE ב-102FM נחשף כי המאמן הפורטוגלי שהצליח להצעיד את הצהובים אל שלב הבתים של הליגה האירופית וזכייה מרשימה בתואר אליפות שני ברציפות רצה להישאר בצהובים אך נתקל בסירוב מפתיע מצדו של האיש המרכזי שדאג להנחית אותו בקריית שלום.

חלוץ העבר של מכבי ומנהלה של קבוצת הכדורסל המועדון, אלי דריקס חשף כי למרות הזמן הקצר שבילה סוזה בישראל השניים הצליחו להפוך לחברים קרובים: "אני מכיר את פאולו היטב ואפילו יכול להגדיר את עצמי כחבר שלו, אני אומר זאת בידיעה שפאולו סוזה רצה להישאר במכבי תל אביב".

"פאולו הוא אדם של עקרונות, הוא לא רצה או היה מוכן שאנשים ינהלו אותו ברמה המקצועית בגלל שרצו לנהל אותו במכבי הוא החליט לעזוב".

פאולו סוזה (רדאד ג´בארה)
דריקס: "סוזה רצה להישאר במכבי ת"א" (רדאד ג´בארה)
 

לגבי האפשרות כי בשל מערכת היחסים המתוחה בין המנהל המקצועי למאמנו בעונה החולפת נאלץ האחרון לעזוב הוסיף דריקס: "אני חושב שזה בגלל ג'ורדי קרויף, הוא לא רצה שפאולו יישאר. אני בטוח שאם הדברים היו מתבשלים לידי הסכמה בסיום העונה הוא היה ממשיך, היו צריכים לקבל את העקרונות שלו".      

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה