בתוך פחות משבוע צפוי הבורר יצחק אילוביץ' לפרסם את החלטתו בנוגע לבוררות שבין אריאל הרוש לבית"ר ירושלים.

אתמול (רביעי) שני הצדדים ענו לשאלות עורכי הדין כשהרוש טען שמגיע לו חוב של כ-200 אלף ש"ח עבור כספים עליהם ויתר בתקופת איציק קורנפיין ושהודח מאימוני הקבוצה מסיבות לא מקצועיות ומן הצד השני הבעלים אלי טביב טען שהרוש הודיע כבר לפני מספר חודשים שהוא מעוניין לעבור לשחק במכבי תל אביב או מכבי חיפה וכי נוכחותו בחדר ההלבשה עלולה לגרום לתסיסה בקרב השחקנים.

הרוש ניסה להפתיע עם הצגת הקלטת שיחה עם גורם שהיה מעורב בעבר בענייני הקבוצה. הרוש ניסה באמצעות הקלטה זו להציג כאילו אויים שאם לא יסכים להגיע לפשרה עם טביב, הוא יישב ביציע. הבעיה עם ההקלטה הזו היא שאין לה משמעות מכיוון שאין בה איום, גם מרומז כלפי הרוש, מה גם שאותו גורם לא היה בכלל בעל תפקיד בבית"ר באותה תקופה וגם לא דיבר בשם טביב, כך מספרים עדים לאותה הקלטה.

בבית"ר התייחסו לדבר הזה כאקט של נואשות מצד הרוש. "זו הייתה שיחה בין חברים שבה סה"כ ניסה גורם שהרוש מכיר היטב לפשר אחרי שקורצקי בכלל ביקש לבדוק אם יש מצב לפשרה בין הרוש לטביב. חבל שהרוש מקליט אנשים שרק ניסו לעזור לו. הוא צריך להתבייש. הוא זה שכל הזמן אמר שהוא רוצה לעזוב את בית"ר ונמאס לו מהאוהדים של הקבוצה. לא ייצא לו שום דבר מההקלטה הזו, זה פשוט היה מביך מבחינתו". אומרים בבית"ר ירושלים.

כעת ממתינים הצדדים להחלטת הבורר וההערכות הן שהוא יפסוק סכום ריאלי עבור שחרורו של הרוש.

עומר עצמוני (משה חרמון)
עומר עצמוני. טענות כלפיו מהאוהדים (משה חרמון)
 

בנושא אחר, אחרי שבית"ר קבעה מחיר אחיד של 60 ש"ח למשחק גביע הטוטו מול הפועל פ"ת בשבת הקרובה החליטו במועדון להוריד את המחיר ל-50 ש"ח לאחר שאוהדים רבים הביעו תרעומת בנושא בפני טביב והמנכ"ל עומר עצמוני.

אגב, נגד האחרון ישנה טענה שטובת האוהדים לא תמיד עומדת לנגד עיניו, כך לפחות הם מרגישים. כמו כן, חנן ממן מתן בראשי ושלומי אזולאי לא יוכלו לשחק בשבת מול הפועל פ"ת מאחר שלא עברו בבקרה. עם בראשי עדיין לא נחתם החוזה.

אפרופו משחק הגביע, קשר הקבוצה אופיר קריאף התייחס למשחק כשפנה לאוהדי הקבוצה בעמוד הפייסבוק שלו: "אנחנו חוזרים לשגרה, אני קורא לקהל לבוא ולרגש אותנו, לעודד ולתמוך כמו שרק אתם יודעים לעשות, יאללה בית"ר".

קריאף. חזל&qout;ש (משה חרמון)
קריאף. חזל"ש (משה חרמון)
 

השוער בוריס קליימן חתם באופן רשמי אחרי ששוב צצו כל מיני פערים קטנים בנוגע לאורך החוזה של השוער.

בוריס קליימן חותם (הפייסבוק של בוריס קליימן)
בוריס קליימן חותם (הפייסבוק של בוריס קליימן)
 

הנהלת בית"ר סיכמה עם ויקי דסה שמעבירה לשחקני הקבוצה שיעורי פילאטיס על שיתוף פעולה לאורך העונה הקרובה. דסה תעביר לשחקנים שיעורי פילאטיס במהלך האימונים העונה ובמקרים מסוימים גם תעביר שיעורי פילאטיס שיקומי לשחקנים שיעברו פציעות.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה