עוד בטרם תיפתח ביום שישי הקרוב בשעה 09:00 מכירת המנויים לכלל היציעים לקהל הרחב, נמכרו בעשרה ימים כ-8,500 מנויים לאוהדי מכבי חיפה שהחזיקו מנוי והיו רשאים לרכוש מנויים נוספים. מדובר בכמות מנויים גדולה במיוחד שמעידה על ההתלהבות סביב הכניסה לאצטדיון סמי עופר.

חיפה החלה במשא ומתן עם שחקן שריף טיראספול בעונה שעברה, קובי מויאל. הקשר הגיע יחד עם סוכנו, רונן קצב, לפגישה עם הבעלים של חיפה, יעקב שחר, כאשר סלע המחלוקת כרגע הוא אורך ההתקשרות - מויאל רוצה חוזה ארוך טווח לארבע שנים בעוד הירוקים מעוניינים להעניק לו חוזה לשלוש וכעת הכדור בידיים שלו.

אחרי שהנשיא יעקב שחר הצהיר שהוא יעזוב את המועדון בתום העונה אם הקללות של האוהדים נגד המגן  ימשכו, נשאלת השאלה האם הוא יסכים להאריך את חוזהו או שיעדיף, כמו במקרה של אייל גולסה, להיות חופשי כבר בינואר הקרוב לנהל מו"מ עם כל קבוצה שיחפוץ. מצב כזה יביא לכך שחיפה לא תקבל על המגן דמי העברה, אלא רק דמי השבחה ובמצב כזה יצטרכו לשקול בחיפה כיצד לנהוג.

כזכור, אחרי שלא האריך את חוזהו גולסה נשלח להתאמן עם ה"מנודים". בקבוצה אמרו: "ברור שהנושא של טוואטחה צריך כבר להסתיים לכאן או לכאן. אי אפשר יהיה למשוך את הנושא יותר מדי. ככל שיגיע חודש ינואר וטוואטחה לא יאריך את חוזהו, הסיכוי שיעשה זאת אח"כ לא יהיה גדול". בסביבתו של השחקן אמרו: "לטוואטחה יש חוזה עד תום העונה. ברור שאם הקללות לעברו יימשכו, הוא לא ירצה להמשיך בקבוצה".

המלון בו משתכנת חיפה (האתר הרשמי)
המלון בו משתכנת חיפה (האתר הרשמי)
 

בנוגע ל"מנודים", הרי שחלקם הגדול, להוציא את אביחי ידין, טרם קיבלו את שכרם, כאשר השבוע הצטרף לאימון סארי פלאח. הארבעה מחכים לשמוע מארגון השחקנים כיצד יש בכוונתו לפעול. היום קבוצת השחקנים התאמנה בכפר גלים תחת מאמן הנערים גילי לבנדה.

מחר (18:00 שעון ישראל) הקבוצה תקיים את משחק האימון הראשון שלה מול בראונשווייג. הבלם דקל קינן נפצע ונטש את האימון, אך צפוי להיות כשיר.

סארי פלאח (יניב גונן)
סארי פלאח. בחבורת "המנודים" (יניב גונן)
 

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה