עולם הספורט עמד מלכת הערב (שישי) כאשר לברון ג'יימס הודיע סוף סוף על החלטתו לגבי העונה הבאה והשלים את חזרתו אל הקבוצה בה פתח את קריירת ה-NBA. קינג ג'יימס חובר לפרויקט השאפתני של קליבלנד בראשותו של מאמן מכבי ת"א עד לאחרונה, דיויד בלאט.

המהלך שהסעיר את עולם הכדורסל ועורר הדים רבים ככל הנראה הוא רק יריית הפתיחה של הצוות הניהולי של הקאבס. על פי דיווחים בארה"ב שחקנה של מינסוטה טימברוולבס, קווין לאב נמצא בדרכו אל קליבלנד בחוזה ארוך טווח במטרה להעניק לקאבלירס אליפות ראשונה בהיסטוריה.

אנשי המו"מ של קליבלנד נמצאים בדין ודברים עם אנשי מינסוטה ורוקחים טרייד במהלכו יעבירו את דיון ווייטרס, אנתוני בנט ובחירת דראפט בסיבוב הראשון בתמורה לפורוורד עם היד הרכה.

לאב שבמהלך שש עונות במדי הטיברוולבס לא הצליח להעפיל אל משחקי הפלייאוף, יזכה בהזדמנות אמיתית למאבק על הטבעת בצוותא עם לברון, קיירי אירווינג והבחירה הראשונה בדראפט 2014, אנדרו וויגינס. שחקנה של מינסוטה נחוש לעזוב את הקבוצה ופועל במרץ לבטל את חוזהו במטרה להפוך לשחקן חופשי.

קווין לאב (רויטרס)
קווין לאב. סוף סוף קבוצת פלייאוף (רויטרס)
 

"הסוכן שלי מטפל בדברים הללו, בשלב הזה אני מקווה שהדברים יסתדרו בצורה הטובה ביותר לכל הצדדים המעורבים" הוסיף לאב בנוגע לאפשרות שיגיע לקאבס. לאב בן ה-25 קלע בממוצע בעונה האחרונה 26.1 נקודות ואסף 12.5 ריבאונדים ונבחר לאולסטאר 2014.

ג´רמי לין (רויטרס)
ג´רמי לין. עובר לצהוב (רויטרס)
 

קבוצה נוספת שעושה הכנות לאחר עונה קשה, היא הלייקרס. הקבוצה מעיר המלאכים עדיין לא מינתה מאמן לקראת העונה הבאה, אך בינתיים נדמה כי שחקנה של יוסטון רוקטס, ג'רמי לין קרוב מאוד להצטרף לקבוצה של קובי בראיינט.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה