זהו. זה סופי. שחקן הכדורסל הטוב בעולם הודיע בראיון בלעדי ל"ספורטס אילוסטרייטד" כי הוא מצטרף לקליבלנד קאבלירס של דייויד בלאט וישחק תחת המאמן הישראלי בעונה הקרובה, כאשר ב-5 באוקטובר מחכה לו מפגש עם מכבי ת"א בקדם העונה.

אחרי ארבע עונות במדי מיאמי היט, המלך מאס בקבוצה של פט ריילי ולאחר שהחליט לצאת מהחוזה שלו, הספקולציות רעשו וגעשו לאן פניו של המלך מועדות בעונה הקרובה.

היו שטענו שלברון ג'יימס ביצע את מהלך היציאה מהחוזה שלו במיאמי היט כדי להלחיץ את הקבוצה שביא לצידו שחקנים טובים יותר וגם כדי להעלות את השכר שלו, אבל בדיעבד המטרה הייתה ברורה.

בלאט עצמו התיייחס בתגובה קצרה בארה"ב לשאלה אם הוא נלהב לאמן את לברון ג'יימס ואמר: "נלהב? זה האנדרסטייטמנט של המילניום".

כזכור, לאחרונה, החלו יותר ויותר דיווחים שטוענים שג'יימס לא יישאר במיאמי היט. משאיות להעברת חפצים המתינו ליד הבית שלו במיאמי, אוהדי קליבלנד חיכו ליד דירתו באוהיו עם שלטים שמבקשים ממנו לחזור למועדון שבו החל את הקריירה שלו ב-NBA.

השחקן עצמו, שבפעם הקודמת שהחליט לעבור קבוצה עשה זאת בשידור חי לעיני כל העולם, בחר הפעם דרך ראיון למגזין הנחשב.

בלאט. מטייריס רייס ללברון ג´יימס (מיכה בננו)
בלאט. מטייריס רייס ללברון ג´יימס (מיכה בננו)
 

מספר כתבים בכירים המסקרים את ה-NBA טענו שהמלך יגיע לקליבלנד קאבלירס של דייויד בלאט בימים האחרונים, אך למרות זאת, טרם יצאה הודעה רשמית, מה שהעלה את החשד שהוא לא יעשה זאת. אבל מה שחיזק את הטענה שהם צודקים זה כמובן הטרייד שערכה קליבלנד על 3 שחקנים שלה כדי לפנות מקום בתקרת השכר. הקבוצה שיחררה את ג'ארט ג'ק, סרגיי קראסב וטיילר זלר.

כאמור, לברון ג'יימס מצטרף לקבוצה בה החל את הקריירה שלו בליגה הטובה בעולם, והוא יצטרף כמובן למאמן הישראלי הראשון ב-NBA, דייויד בלאט וישחק תחתיו.

כמו כן, המלך מצטרף לעוד 3 בחירות דראפט ראשונות; אנדרו וויגינס שנבחר בדראפט האחרון של 2014 על ידי הקאבס, אנתוני בנט שנבחר אשתקד ע"י הקאבלירס וב-2011 בחרה הקבוצה את קיירי אירווינג.

אירווינג (רויטרס)
אירווינג. ישחק לצד ג'יימס (רויטרס)
 

בכך, עם ההצטרפות של השחקן הטוב בעולם, מחזיק דייויד בלאט בסגל שלו 4 בחירות דראפט ראשונות, והציפיות נוסקות לשמיים. הקבוצה שלא עלתה 4 שנים לפלייאוף, מאז העונה האחרונה של לברון ג'יימס, שהסתיימה בהפסד לבוסטון בחצי הגמר, תהיה חייבת לשפר גם את ההישג הזה, כשרף הציפיות עלה אל על.            

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה