חלוץ בטיס, חורחה מולינה, במשא ומתן מתקדם עם אלופת המדינה, מכבי תל אביב, כך נודע לראשונה ב-ONE. הצהובים מחפשים חלוץ לקראת פתיחת הקמפיין האירופי, בו ישחקו מול המנצחת בין סנטה קולומה לבננאטס באמצע חודש יולי.

סוכנו של החלוץ, דומינגו סבליניו הרננדס, אמר בשיחה עם ONE: "חורחה רוצה להגיע למכבי ת"א. יש הבנות עם מכבי, אבל צריך עדיין לסגור את השחרור של השחקן מול בטיס שמעוניינת לקבל עליו כסף. זה תלוי בהסכם שיושג בין מכבי ת"א לבין בטיס". הרננדס לא היה מוכן לפרט לגבי הסכומים והפערים בין המועדונים.

ל-ONE נודע בנוסף כי קשרה של מכבי חיפה, רובן ראיוס, שוחח טלפונית עם מולינה והמליץ לו להגיע לישראל ולשחק במכבי ת"א, החמיא מאוד למדינה ולמועדון. בעקבות השיחה עימו, מולינה סיפר לנציגיו כי הוא מאוד נלהב להגיע. יש לציין שהרננדס מייצג גם את ראיוס.

מולינה בן ה-32, חלוץ מוערך בספרד, ירד בעונה האחרונה ליגה עם הקבוצה מסביליה ובמהלכה כבש תשעה שערים. בסך הכל כבש 46 שערי ליגה ב-124 משחקים בארבע שנים בבטיס. ב-2010 בטיס שילמה 1.6 מיליון יורו לאלצ'ה על מולינה גבה הקומה (1.89) שידוע כחלוץ בעל נוכחות ברחבה.

מולינה וגבי במאבק על הכדור (רויטרס)
מולינה וגבי במאבק על הכדור (רויטרס)
 

חלוצה הצעיר של הקבוצה, דור ג׳אן, בדרך החוצה לאחר פיצוץ במשא ומתן בין הצדדים. מכבי הציעה לשחקן חוזה לחמש שנים לאחר תקופה ארוכה שנמנעו מלפתוח עימו במשא ומתן. לטענת גורמים המעורים בפרטי העסקה הוצע לו חוזה בשכר חייל תחילה ולאחר מכן בסיום התקופה שכר נמוך במיוחד. בכוונת מכבי להשאיל את החלוץ במסגרת ההסכם החדש שהוצע לו, כאשר ג׳אן מצידו לא מעוניין בכך ולא מוכן לחתום על החוזה שהוצע לו. בשל כך החל לבדוק ג׳אן אופציות אחרות וביניהן גם עירוני ק"ש. השחקן לא פתח את האימונים עם הקבוצה ולא מתוכנן לצאת איתה למחנה האימונים.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה