הפועל ירושלים ממשיכה להפציץ והיום (רביעי) שלחה הצהרת כוונות רצינית כשקיבלה אישור רשמי להשתתף בעונה הבאה בטורניר מוקדמות היורוליג, כך נודע לראשונה ל-ONE.

על פי גורמים בכירים בכדורסל האירופי, דירקטוריון היורוליג התכנס היום בברצלונה למפגש גורלי, שהיווה את החותם הסופי כי האדומים יתמודדו על הכרטיס הנכסף למפעל הבכיר באירופה.

"המטרה שלנו היא לבנות קבוצה עם תשתית ובסיס נכון שיסייע לכך שתוך שלוש שנים נגיע ליורוליג", הצהיר לא פעם יו"ר המועדון והמשקיע, ד"ר אורי אלון. האם החזון של היזם הישראלי-אמריקאי יניב פירות כבר בעונה השנייה לפרוייקט?

ראוי לציין כי בעונה שעברה דחתה האלופה מכבי חיפה אפשרות להשתתף במשחקי המוקדמות לטובת המפעל השני בחשיבותו ביבשת, היורוקאפ. ירושלים, שהודחה מגביע המדינה ומהיורוקאפ בשלב רבע הגמר וכשלה להעפיל לגמר הפלייאוף הישראלי שנה שמינית ברציפות, כשהודחה כבר בפיינל-פור הפלייאוף, עשויה לקרוא תיגר ביורוליג על אלופת אירופה, מכבי תל-אביב, כבר בעונת המשחקים הקרובה.

ביורוליג משתתפות 24 מהקבוצות הטובות ביותר באירופה, כאשר העפלה למפעל מבוססת על פי שקלול של הישגים ספורטיביים בשנים החולפות, פוטנציאל כלכלי, גודל האצטדיון, חוזים הנחתמים עם חברת היורוליג וזכויות השידור של הקבוצה. ישנו גם "כרטיס חופשי" שמעניק כניסה לשלב הבתים לקבוצות אשר ראשי היורוליג מוצאים לנכון לשלב אותן. בעונה החולפת הוענקו שלושה כרטיסים חופשיים.

ירושלים מעוניינת לארח את טורניר המוקדמות (23-26.9) בארנה החדשה בבירה וצפויה לפנות לראשי היורוליג על מנת לבחון את בקשתם. היריבות על העלייה הן: וילרבאן ושטרסבורג מצרפת, גורה - פולין, נימברוק - צ'כיה, לבסקי סופיה, אוסטנד הבלגית ויוניקס קאזאן הרוסית.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה