קשרה של הפועל באר שבע, לוטם זינו, קיבל במהלך היממה האחרונה הצעה רשמית מהקבוצה השווייצרית פ.צ תון להצטרף לשורותיה, כל נודע לראשונה ל-ONE. ראשי הקבוצה הגישו את ההצעה לסוכנים אדם קידן וגלעד קצב, שכאמור החתימו שחקן אחר בשווייץ השבוע, ניסו קפילוטו.

זינו קיבל הצעה לחתום מיידית על חוזה של שלוש שנים בקבוצה ששיחקה העונה בליגה האירופית. זינו רוצה לעזוב את ב"ש כדי להתקדם מקצועית וכלכלית. השחקן אמר לאנשים בסביבתו: "מדובר בהזדמנות חד פעמית עבורי".

זינו בן ה-21, שעשה התקדמות גדולה העונה ומסיים את החוזה בסיום העונה הקרובה, מחזיק בדרכון גרמני. השחקן עצמו מעוניין במעבר מיידי, אך נתקל בסירוב של הבעלים אלונה ברקת, למרות שזינו יהפוך לשחקן חופשי. הקבוצה השווייצרית מייעדת לישראלי את משבצת הקשר האמצעי, שהתפנתה לאחר שהקפטן מחוף השנהב, סקו סאנוגו, נרכש על ידי יאנג בויז ב-1.5 מיליון יורו.

אלונה ברקת (יניב גונן)
אלונה ברקת (יניב גונן)
 

גורם בב"ש: "לוטם הוא שחקן שאנחנו מאוד אוהבים ולכן הוא קיבל הצעה מאוד נדיבה. אנחנו רוצים לראות את לוטם שנים ארוכות בבאר שבע ויחד עם זאת אם הוא רוצה להשתחרר ולהתקדם הרי שראוי ששחקן שקיבל את הבמה אצלנו פרח והגיע לנבחרת האולימפית, יידע שהתמורה הכספית עבורו צריכה להיות פרופורציונלית לערך שלו. בוודאי שמדובר בשחקן בן 22 עם עתיד גדול לפניו".

כוכב הקבוצה, מאור בוזגלו, יחזור מחר להתאמן יחד עם הקפטן אליניב ברדה. השניים יצטרפו לשאר השחקנים שהחלו להתאמן בראשית השבוע. שלומי ארבייטמן שאמור לחזור מבלגיה  יחתום על החוזה ויצטרף לאימונים. ארבייטמן כבר סיכם את את תנאיו בקבוצה. ב"ש מתכוונת להתחזק בקשר אחורי דומיננטי שאמור לעשות את ההבדל מהעונה שעברה. הבעלים אלונה ברקת ממשיכה לעשות את כל ההכנות הדרושות כדי לחזק את הקבוצה לקראת המשחקים באירופה ובליגה כאחד מתוך מטרה מוצהרת לשמור על מקומה של ב"ש כקבוצת צמרת לכל דבר.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה